Gå til innhold

hjelp! dørtrekket ville ikke av! (bla ned)

Ranger emnet

Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

Gjest sicarlse

har et lite problem når jeg installerer anlegget i bilen min.

skulle installere frontsett i bilen, og gadd ikke gjøre for mye ut av det. tenkte jeg kunne bruke de hullene som originalt var der.

tenkte jo de var festa med klips, slik som alt annet i bilen.

så jeg prøvde å benne det forsiktig ut det gitteret. men hørte en knekkelyd. så jeg tok meg en titt og fant ut at det ene festet (som tydeligvis ikke var no klips) var knekt.

dere som har gjort dette før, har vel peiling på hvordan system det er på det gitteret i corollaen?

hadde også vært greit med et bilde. skal legge ut sjøl, så fort jeg finner mobilen. mistenker pakket på skolen for å ha stjelt den:deng

trenger hjelp, for det er ikke fett med bare bassen i bagasjen :yodude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.ta av dørtrekket

2 finn fram loddebolten din og sett dem på tappene som er på baksiden av gittere ( alså gittere er smeltet i dørtrekket)

3 når du har smelta toppen av tappen dytter du ut gittere .

OBS OBS! : du får ikke brukt tappene på nyttigjen hvis du finner ut at du vil ha på gittere igjen . da må det limes på .

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

:thanks

dørtrekket er bare det typiske "fjerne vindussveiva" vel? gidder ikek ødelegge denne bilen for my skjønner du. deler den med mamma:boxers men jeg orker ikke leve med pappelementene som følger med på denne bilen:) sprengte de første dagen jeg fikk bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

har bursdag i dag:) så fikk penger til å kjøpe nytt frontsett av mamma! hehe. det gamle sprang jeg etter 2 turer:(

så er det noen som har en anbefaling for denne bilen? skal for det meste spille trance ol. tenkte en 1500 kr holder for meg.. helst rimligere i og med jeg er student:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

ehm, noen som kjenner til hvilken str det er på høytalerne i denne bilen? skal ha nytt frontstett.

PLUMBO? regner med deg nå også jeg, siden du har vært til stor hjelp!:cool:

takker på forhånd jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

hadde t lite problem når jeg skulle demontere sidedøra i corrollaen min. vindussveiva!? den ville bare ikke av.. fant ingen skru i midten av den heller:/

noen som kjenner til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ro ned nå ;) jeg lagde meg en utbygger plate til 6.5" som jeg trekte og satte utta på der hulle hadde vært , funkta fett det ( brukte 2.5cm mdf plate til det )men sånn er alle biler av nyere type . foresten den plata jeg lagde satte jeg på utsiden av dørtrekket og skrudde den fast fra insiden med tre skruer og store skiver siden det er dårlig hold i pappdørtrekk

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider