AnDtHo Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hva skal du med det? Det ser ikke pent ut og jeg kan garantere at deg at den kommer til å flasse første vinteren.. Men smaken er som baken.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 nei tenkte å kjøpe det for den er så jææævla stygg. håpet på at den begynte å flasse av etter første bilvask. viss du ikke har noe å si om topic så kan. så trenger du fan ikke å svare her. Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 http://www.dekaltrim.nu får du slike som du kan skrive egen tekst på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 nei tenkte å kjøpe det for den er så jææævla stygg. håpet på at den begynte å flasse av etter første bilvask. viss du ikke har noe å si om topic så kan. så trenger du fan ikke å svare her. Hvis du skal reagere sånn på folks meninger så er du på feil forum.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Har du vanskeli for å forstå at jeg ikke startet denne tråden for å få kritikk om dette produktet? Og som sagt, det er smak eller behag. Jeg bryr meg ikke om du ikke liker det. Men denne tråden er for å finne plasser de selger slike. Hva får plutselig deg til å begynne å poste hvor stygge de er å hvor fort de blir ødelagt? Hva har det med topic å gjøre? Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Har du vanskeli for å forstå at jeg ikke startet denne tråden for å få kritikk om dette produktet?Og som sagt, det er smak eller behag. Jeg bryr meg ikke om du ikke liker det. Men denne tråden er for å finne plasser de selger slike. Hva får plutselig deg til å begynne å poste hvor stygge de er å hvor fort de blir ødelagt? Hva har det med topic å gjøre? Da beklager jeg.. Tenkte kanskje du var interresert i å vite at det er langt i mellom de som holder lenge.. Skrev jo også at smaken er som baken.. Hadde du latt min kommentar ligge så hadde det ikke vært så mye offtopic her i det hele tatt.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Lidl er en øst-europeisk billigkjede der de ansatte ikke får gå på do. Med andre ord som det norske forsvaret. Når var du i Forsvaret a gutt? :titties: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg