Reodor broom broom Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Lurer på om det er noen som kan si litt om bruken av meguiar`s sine produkter... Tenker da på rett bruk av disse, f,eks vask av pads,kluter osv. samt vilke produkt man bør vente litt før man fjerner osv... altså div tekniker man bruker(med/uten maskin)... et must med masse bilder da. (How too do) Om det er noen her som vil delle sine triks??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Meguiar Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hehe.. Har du et par dager til et kurs? Er ikke så enkelt at alt dette kan skrives her i forumet! Hvilke MG produkter har du? Forbruker/pro ? Hva slags maskin(er) har du? Skal du pleie din egen bil, eller skal du jobbe med bilpleie? Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 har mange dager jeg lol,,, har forbruker ja. har ikke maskin enda, jobber med mine egne kjøretøyer først, har vurdert og ta på meg litt mer ettervert her... kommer an på hvor grei du er til og delle dine triks,,,,, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 http://www.mitsubishi-klubben.no/forumet/viewtopic.php?t=3385 Er i alle fall litt, sikkert mye som er "åpenlyst" i denne tråden for de som er litt i gamet, men den er laget som en enkel rettleding for den novise... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Har jobbet med bilpleie i 13 år og kan love deg at det ikke er bare bare å polere en bil . Jeg lærer fremdeles . En ting som er viktig er HELT ren bil og god tid for å få et bra resultat,ikke stress da blir det :drive2 Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg