Gå til innhold

Dugg i FK angel eyes!

Ranger emnet

theEP

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg FK sorte angel eyes, og allerede første kveld kom det dugg i begge lyktene.. I høyrelykta er dugget forsvunnet, men i venstrelykta er det masse dugg. Nå er det da virkelige fuktige dager, men likevell, jeg må gjøre noe med det!

Hva skal man gjøre? Har lest masse forslag, borre hull på laveste punkt, tette pakninger osv... Vær så snill, noen erfaringer? :helpme:

2001 Subaru Impreza WRX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvordan bil er det? Jeg har opel vectra B :P kjøpte nettop disse lyktene og jeg var også litt plaget med dugg i lyktene. Det er bare kondens som oppstår.. Anyway for å fjerne det trenger du et hull i hver side på lykta slik at du får gjennomtrekk på en måte.. Løste mitt problem iaff :P Om det er høyt eller lavt har ikke noe å si for alt jeg vet..

Opel Vectra 1997 hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har og angeleyes fra FK til min vectra B. Har også vært plaget med dugg i dem, men det er heldst ved fuktig vær. Sist jeg var hjemme og kjørte i regn virka det som om det hadde forsvunnet (det oppsto ingen dugg). Så det er mulig at det forsvinner med tida og. Har tidligere prøvd med hårføner og tørka ut av dem uten suksess.

Er ikke sikker på om jeg er kvitt duggen men...

Bore hull i dem... skeptisk. Er det ikke fare for at vann vil samle seg inni dem da?

Img_0530.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
Er det Dioder, el pærer i FK sine Angeleyes?

Å er det plast el glass på dem?

Det er vel 4stk 1,2W pærer i hver ring. Lurer på om "glasset" er av plast :op:... For det var en innpå her som har klart å smelte "glasset"/plasten delvis på innsiden...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornyd med dem ellers? Vises ringene godt nok i dagslys slik at man kan bruke dem som parklys sammens m tåkelysene? Passformen bra? Brodern kjøpte et anna merke, og dem passa dåli, samt ringene hadde dioder som ikke vistes i dagslys. Og han måtte bytte til originallyktene å vise bilen til trafikkstasjonen. Ville helst unngå det :)

2x Opel Vectra b -98 2.0DTI

BECEDEMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornyd med dem ellers? Vises ringene godt nok i dagslys slik at man kan bruke dem som parklys sammens m tåkelysene? Passformen bra? Brodern kjøpte et anna merke, og dem passa dåli, samt ringene hadde dioder som ikke vistes i dagslys. Og han måtte bytte til originallyktene å vise bilen til trafikkstasjonen. Ville helst unngå det :)

Jo er så og si fornøyd :op:.. Noen ulemper da, ringene sees ikke så veldig godt i dagslys som du spør om, det beynner å dugge inni lyktene som det sies i tråden her når det er fuktigt ute, men jeg kommer ikke til å bytte tilbake til de orginale så lenge ingen ber meg om å demontere dem for å få bilen godkjent...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg leser om angel eyes til biler, spesielt Vectra, er det alltid en eller annen som klager på dugg.. :oohh (Skjønner selvsagt at dere er oppgitt av dugg på lyktene...)

Vurderer selv å kjøpe angel eyes jeg og.

.. Håper vi finner en løsning på dette dugg-problemet! :)

- 92' BMW E34 520i M50 24V -

Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel 4stk 1,2W pærer i hver ring. Lurer på om "glasset" er av plast :op:... For det var en innpå her som har klart å smelte "glasset"/plasten delvis på innsiden...

Mine smeltet, men det var ikke FK men Delight. De har plast, FK er glass:)

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei, jeg hadde samme som Johnson her. Mine glass dugget først, så tettet jeg lyktene med silicon og behandlet dem for dugg med antidugg middel. Men det hjalp ikke... så smeltet glassene med vanlig 55w pærer... skjedde likt med begge lyktene så jeg tviler på det var uflaks.. tror nokk kvaliteten på FK's angeleyes er noe varierende..:( likte de lyktene når de var pene :(

Håper du finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...