clawhammer Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hei, fått mine FK angeleyes til min Vectra b, men er firkantet kobling på lykta, har jo runde på mine originale. Fins det overgang? Vært jæft å slippe å klippe og lodde i ledningsnette jupp.. det finnes.. men husker ikke hvor du får kjøpt det... sikkert noen andre her som vet det ;-) Siter Lexus is200 TTE Opel Vactra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Har lenge gått og tenkt hvor de hadde det, huska ikke siden de hadde det på, men nå poppa den opp :op: http://WWW.Wundergeil.dk.... der har de sånn overgang fra gammel til ny type... Sånn her, er det ikke? .: Wundergeil :. Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Jeg hadde dugg i frontlyktene på bmw'n min.. ble rådet til å fjerne koppene eller dekselet bak ved pæra der,fjernet dette og da ble dugget borte.. veit ikke om det hjelper på disse lyktene,men går jo an å prøve :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diselpekkarn Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Har lenge gått og tenkt hvor de hadde det, huska ikke siden de hadde det på, men nå poppa den opp :op: http://WWW.Wundergeil.dk.... der har de sånn overgang fra gammel til ny type... Sånn her, er det ikke? .: Wundergeil :. Jepp, dem sender vl til norge?? Siter 2x Opel Vectra b -98 2.0DTI BECEDEMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Jepp, dem sender vl til norge?? Har ikke handla fra dem, men regner med de gjør det... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diselpekkarn Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Da er overgangene fra Gammel til nytype stikk bestilt og sendt fra danmark :) Litt tungvindt med forskudd til danmark, men gikk tilslutt :) Bare å vente på post nå :D Siter 2x Opel Vectra b -98 2.0DTI BECEDEMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg