Gå til innhold

2 stk golf 1 og en caddy 1 hos Røsnes i halden

Ranger emnet

pumpedyse

Anbefalte innlegg

Var på Røsnæs i halden igår og skulle hente ledningsnettet fra den cab'en som sto der, men det viste seg at det passa heller dårlig. Av andre enere som sto der var det den blå caddyen som nevnes. Den sto til salgs på finn.no i høst en gang, men er tydligvis skrota nå. I tillegg sto det laaaaangt baki gjørmehullet en hvit ener som jeg ikke titta så nøye på, og en veldig pen rød 81-modell LS som hadde gått 129000km. Den så ganske strøken ut, bortsett fra at tenningslåsen var ødelagt, mest sannsynlig etter tyveri. Antennehullet på forskjermen var også tetta med noe som så ut som en svæær kladd tyggis. Nå står bilen uten ledingsnett :) .

EDIT: GTI'en som ble nevnt står der fortsatt den også.

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1799195']Var på Røsnæs i halden igår og skulle hente ledningsnettet fra den cab'en som sto der' date=' men det viste seg at det passa heller dårlig. Av andre enere som sto der var det den blå caddyen som nevnes. Den sto til salgs på finn.no i høst en gang, men er tydligvis skrota nå. I tillegg sto det laaaaangt baki gjørmehullet en hvit ener som jeg ikke titta så nøye på, og en veldig pen rød 81-modell LS som hadde gått 129000km. Den så ganske strøken ut, bortsett fra at tenningslåsen var ødelagt, mest sannsynlig etter tyveri. Antennehullet på forskjermen var også tetta med noe som så ut som en svæær kladd tyggis. Nå står bilen uten ledingsnett :) .

EDIT: GTI'en som ble nevnt står der fortsatt den også.[/quote']

pokker. jeg fant den ikke når jeg var der å lette. hvor sto den sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caddyen, caben og GTIen står rett til venstre for den store porten, dvs du går rett til venstre mot alle andre vw-biler når du kommer ut fra rommet du må gå igjennom for å komme deg ut i vrakdelen. Caben er bilen som står nærmest den svære porten, og GTIen står en bil til venstre og to fram for den tror jeg det var. Caddyen er 5-6 biler lenger til venstre igjen.

Den hvite og den røde er litt vanskeligere å finne: da må du gå rundt lokalet de har, og følge den veien et stykke nedover, passerer en haug biler som har brent, en golf3 fra litauen som mangler vindusvisker på bakluka og en blå hyundai Atos så kommer du til et rimelig sumpete område. Da går du rett på den røde golfen, og ca 10 biler lenger bort på det sumpete området står den hvite. Var ikke borte og titta på den hvite, så vet ikke hva slags ener det var, eller årsmodell. Den hadde ikke støtfanger på som kunne gi meg noen hint på avstand heller.

Håper det var beskrivende nok, hvis ikke så skal jeg få tegnet et kart :D

EDIT: ser nå at det var vel den røde du ville vite hvor var, men regner med at du finner den nå. Høyre dør med rute er forresten ikke noe å ha lenger, etter at sviger prøvde å åpne den innenfra med beina. Dønn strøkne, svarte dørtrekk er det i den da.

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på røsnes idag en tur..stolene i den røde eneren var originalt..gråblått..hele stoler men nedsittet og litt "slappe".

Gti stolene tok jeg bilde av..førerstol m hull på det faste stedet+litt fuktskader.Passasjersiden var hel så det ut til.Bilen stod m åpen luke ,så regn og fukt har vel gjort sitt..fikk ikke hørt på pris.

Håper dette hjelper!

DSC03256.jpg

DSC03258.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1800061']Caddyen' date=' caben og GTIen står rett til venstre for den store porten, dvs du går rett til venstre mot alle andre vw-biler når du kommer ut fra rommet du må gå igjennom for å komme deg ut i vrakdelen. Caben er bilen som står nærmest den svære porten, og GTIen står en bil til venstre og to fram for den tror jeg det var. Caddyen er 5-6 biler lenger til venstre igjen.

Den hvite og den røde er litt vanskeligere å finne: da må du gå rundt lokalet de har, og følge den veien et stykke nedover, passerer en haug biler som har brent, en golf3 fra litauen som mangler vindusvisker på bakluka og en blå hyundai Atos så kommer du til et rimelig sumpete område. Da går du rett på den røde golfen, og ca 10 biler lenger bort på det sumpete området står den hvite. Var ikke borte og titta på den hvite, så vet ikke hva slags ener det var, eller årsmodell. Den hadde ikke støtfanger på som kunne gi meg noen hint på avstand heller.

Håper det var beskrivende nok, hvis ikke så skal jeg få tegnet et kart :D

EDIT: ser nå at det var vel den røde du ville vite hvor var, men regner med at du finner den nå. Høyre dør med rute er forresten ikke noe å ha lenger, etter at sviger prøvde å åpne den innenfra med beina. Dønn strøkne, svarte dørtrekk er det i den da.[/quote']

Utrolig bra beskrivelse :)

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på røsnes idag en tur..stolene i den røde eneren var originalt..gråblått..hele stoler men nedsittet og litt "slappe".

Gti stolene tok jeg bilde av..førerstol m hull på det faste stedet+litt fuktskader.Passasjersiden var hel så det ut til.Bilen stod m åpen luke ,så regn og fukt har vel gjort sitt..fikk ikke hørt på pris.

Håper dette hjelper!

[]

takk for bilder.

tror jeg venter til det dukker opp noen som er litt helere. takk for bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider