Gå til innhold

Bent`s: Scirocco 16V prosjekt :D

Ranger emnet

BENT87

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjedelig med havari.

Men hvis du har råd til tiltenkt delebil er jo det bra. Bedre motor og myye bedre interiør.

-Dokumentering av ombygginga i form av bilder og tekst er bra:thumb

jepp... blir litt stille her for tiden da eg har eksamener og slik... skal opp til bergen å hente den på henger den 12... eller har en snill bror som skal ta den med hjem.. sånn var de :P

men ja... hadde en trimmet GTi med litt under 200hk...! men gredde å slette nummeret til han :S Fack ass.....:P men bygger vertfall om bremsene mine med alt som er på den bilen.. da de bremsene eg kjøpte var så rustne :S hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

gudd å sjå at ting e på stell;)kan jo kjøpe maskino så står i min da!!!ferdi trimma Å ALT,MÅ BARE FÅ TAK I RETT TURBO!!!!JÆVLA RØLDØLINGEN GA MEG JO EN T4 SÅ PASSE JO FAN IKKJE I DET HEILA:(!!!HEIM T HELJO?!?

såg at alt blei me store bokstaver men gidda ikkje å retta!!!men sånn har vel du og kjennskap t:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gudd å sjå at ting e på stell;)kan jo kjøpe maskino så står i min da!!!ferdi trimma Å ALT,MÅ BARE FÅ TAK I RETT TURBO!!!!JÆVLA RØLDØLINGEN GA MEG JO EN T4 SÅ PASSE JO FAN IKKJE I DET HEILA:(!!!HEIM T HELJO?!?

såg at alt blei me store bokstaver men gidda ikkje å retta!!!men sånn har vel du og kjennskap t:P

haha.... føle meg litt skyldi i den derre der.... :knock:

vet ikke om du var med når eg o 1r fant ut at CAPSLOCK RULLE (ikke rule)

komme heim denna helga....! skal jobbe litt i fjosen

men nå blir de ikke henting av bil den 12... det blir neste helg...!

bror min som skal reise opp å hente den har ikke tid denne helga...

noen som vet om en plass der eg kan låne tilhenger for en billig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

offf... skal aldri meir kjøpe dele bil uten å se den ass :P

viste at de var gale, men fytti ass...:P

kostet meg berre 2500 da. men asså.. reisa kostet jo 1800 kr liksom :S (1000tur/retur med båt og 800 leige i tilhenger helg)

positive er at.

gti:

bremser

motor

intriør

og kjørekomp...

negativt:

motor såg ikke ut. masse olje lekasjer. (vaske og håpe på at de kun er toppdeksel pakningen som må byttes :S

myggel på setene :S fyyyy faen dem såg ikke ut :S

bemser var rustet ein del dem og...

BILER KOMMER AV DELEBILEN... LOL ASS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du kan bruke noe av delene da,, kjedelig å hente en så dårlig bil :(

Men over til noe annet, hva slags høytalere er det som passer foran i dørene? tenkte jeg skulle bytte ut mine.

er noe småt lite... dsl heter dem eg har nå da.. men skal sette i noen andre... med delefiler og diskant :P

verdens lengste dører men er jo ikke plass til noe i dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil, bra at noen tar vare på sånne biler. :)

hehe.. ja... prøver så godt eg kan :P

bortset fra at eg har hvarert og knust lippa mi så skal den bli finere :win

skal begynne i måra på motoren

lagt planene for i måra...

1. EXAMEN

såååå----> kunne eg tenke meg å bli veldig full... men nei (N)

2. så skal eg kjøpe kalipterlakk (blå og grå) for å lakke blokka blå og resten grått.. rekner med at dette blir finest da eg har blå bil.

(når eg bygger om bremsene mine skal calipterene mine også bli den blåfargen. eller grå.. men det er så nøytralt... (syn en berre får kjøpt standar farger på box til lakking av varme ting :P))

3. så skal eg heim om skru utav motoren og vaske den og litt "masse" for å så lakke den...

derretter hive den i på fredags kveld eller lørdag

håper dette er ganske grett arbeid?...

-lurer på må eg bytte masse om eg skal ha GTi kjørecomp over på min?

-er dette stress eller ganske enkelt å lite arbeid?

-Hva er på denne kjørecompen?

-og vilke perer er det i instrumenta?

om noen ha en liste med hva perer som er i bilen overalt i "cock"pitten så setter eg pris på om noen vet dette og seff deler dette med meg!

har tenkt til å bytte til plasma kanskje.

-noen som her erfaringer med dette og eventuelt linker til hvor eg kan kjøpe?

ååå fae*, glemte at eg hadde en examen å lese på... snakkes :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider