Camarogeddon Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Taktrekket er ikke så mye stress, de har jo generelt sett falt ifrahverandre på omtrent alle bilene på dette stadiet, og kan enkelt skaffes nytt, i abs plast. er div bagasjeromsplater jeg er interresert i også... kan jo fåes for 2-300 dollar her i statene, men blir fort endel i frakt.. store dingser. tenkte å prøve å finne det når jeg kommer hjem.. er ikke mye å spare på å sende de delene igjennom to ledd mens jeg er her.. Noen som veit hvilke firmaer her borte som er greie på verktøy? tenkte å handle litt generelt, slikt som avdragere for svingningsdempere, stempelring komprimator, ventilfjørkomprimator osv som passer til US kjøretøy.. slikt som jeg kan se for meg at fort blir styggelig dyrt å skaffe i norge forresten, BMW_320i: hvordan får du til orginale dempere som er litt kortere? :) Men hvis du drar til sverige for å hente biter, og finner noen som er greie å ha med å gjøre, så si ifra.. Jeg skal nok en tur eller ti til sverige for å hente biter selv når jeg kommer tilbake. -Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Pene kjærrer, gutta! :titties: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 hei geddon. beklager det. litt feil. Mente at det ikke er noen "sports" dempere. bare noen med kortere slaglengde som blir så å si "orginale" til senkesettet. Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 noen som ar veid døra si? har i dag fått bekreftet det at en sde dør veier hele 48kg! Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Dørene på disse veier som bare faen, pluss at de er ørten meter lange.. det er en grunn til at den mest vanlige sykdommen på disse er signe dører pga slitte dørhengsler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ja er visst en sykdom på bilen her det. men er bra hengsler på min enda, tross alt. Forresten et nytt bilde: Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ser bra ut... ser snøen begynner å gi beng også.. gleder meg stygt til å komme meg hjem og dra leketøyet ut av garagen. Spesielle de "turbin" type felgene som sitter der nå. Hva er avstamningen til de felgene? Men hvorfor har du så lav opløsning på bildene du legger ut? ser jo såvidt bilen jo. --og har du fremdeles fine henglser så har de vært bytta eller har fått erstattet de øvre pinnene... har liten tro på at noen av de orginale hengslene fremdeles lever. vel, denne har vel fremdeles de orginale hengslene i behold, men... er litt stivt prisa da. hengslene på disse bilene er faktisk viktigere enn man ofte tror... døra har som oppdrag å ta seg av en god del av belastningene i karrosseriet på disse faktisk, spesielt t-taks bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 veit ikke. menne bare blir sånn. ja hengslene mine er byttet for 2 år siden da den ble resturert Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg