Gå til innhold

Trimming av Golf 2 GTI

Ranger emnet

Lurifaks

Anbefalte innlegg

Motorbytte er jo ikke det jeg var ute etter. Det var jo den som skulle trimmes? Og man kan ikke bruke turbo om man skal ha sugemotor? Det kan ihvertfall ikke jeg... Og et nytt filter gir ikke så mye da. Skulle gjerne hatt konisk filter, men det blir pes med luftmengdemåleren og det som sitter på boksen der. Men effektanlegg? Hvor mye kan man få av et sånt? Koster ikke det himla mange penger om det skal gi noe annet enn bedre lyd?

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOS effekt er jukse effekt akkurat som oppgitt effekt på bilspillere... Litt kjipt når man bare har et par runder igjen på banen og plutselig mistet man 50 hk... Det utgår med relativt høye kneløft. :rolleyes: Må ha noe som holder, enten det er for fem sekunder eller en time. Og det trenger jo ikke være überbillig heller.

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lurifaks

Hva trenger jeg for å få turbomatet motoren min da? Skal ikke over 140 hk i den...

Da holder vel innsprut'n også..

Hmm..

turbomanifold fra Golf TD, Turbo, osv..

Men, 140 hk, hvorfor ikke skifte motoren til Gti 16v KR motor? Da vil du få 139 NA hestekrefter. Det er sikkert ikke noe mere arbeid eller dyrere en å bygge turbo på motoren din. Dessuten holder det bedre.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider