Gå til innhold

Facelift b5 hva mere trengs

Ranger emnet

sandviper

Anbefalte innlegg

Har akkurat motatt facelift lykter til 1997 A4, har hørt jeg trenger kontakter i tillegg, noen som har best nr på disse? Noe annet som trengs?

Har noen bilde av eller how2 guide på montering av lysene. Hvor mye metall og hvor det må kappes?

Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M High
Suzuki Swift 2009

Willys Overland pickup 1954 mod

X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDI
X Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8

X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R

X Opel Vectra 97 

X VW Golf 85 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde guiden tidligere, da funket den ikke. Men ser den er oppe og går nå, takk uannsett.

Kabelsko kan jo se ut til og funke ja. Har du koplings skjema eller prøvde du deg bare frem?

En ting til jeg har lurt på, går bilen igjennom PKK med facelift lykter?

Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M High
Suzuki Swift 2009

Willys Overland pickup 1954 mod

X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDI
X Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8

X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R

X Opel Vectra 97 

X VW Golf 85 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Har snakka med folk som har facelift, og biltilsynet har ikke sagt noe, om du tenker på eu kontroll og visning. Bare gjør det skikkelig og still NED lyktene dine. Ikke la de lyse opp i himmelen.

Angående skjema, jeg bare prøvde meg frem. Kobla på lykta en og en og så hvilken så lyste. Park lys, fjernlys osv. Bare sørg for å få jordinga på plass. Brukt et voltmeter:)

I mine lykter var det lagt opp ledninger inni til aut. justering, den bare lot jeg være, den skal ikke kobles opp om du ikke har motorer i lyktene.

Prøvde å lete på pcen etter skjema jeg lagde til mine lykter, men finner det ikke.. beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider