MR_Simba Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Sommeren nærmere seg og enda en audi skal få seg justerbart.. denner er quattro verjson... har sett dette her som ikke e så spesielt dyrt : http://eyecandyracing.no/norwegian/shop/index.php?main_page=index&cPath=400_4_9_151_153 det er det nummer 2 på den siden jeg tenkte på.. vil det der fungere fint? treng ikke å være noe MEGA bra kvalitet, men ikke noe elendig greier heller.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Jeg har dette til min A4, dog uten quattro. Er meget fornøyd, bare sørg for å få med monteringsanvisning. For på min skulle noen deler over fra org. demper. Som demperskålene bak. Får mye for pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 tusen hjertelig takk for et svar..såg bra ut dette:D Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Versegod :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 noen som vet hvor det går ann å bestille justerbart å få det litt kjapt også? eyecandy er jo på "ferie" plutselig så..det gikk i vasken:( Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling.. tar 3-4 dager ca.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 noen som vet hvor det går ann å bestille justerbart å få det litt kjapt også?eyecandy er jo på "ferie" plutselig så..det gikk i vasken:( Hva? Har dem tatt ferie? F*** heller ass, skulle kjøpe VMAXX sett av dem denne uka jeg. Bare rot med det firmaet der ass. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian foss Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Får man ikke cobra just. til quattro billigere? Siter BMW E36 325i 93` Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil X:Audi A4 1,8Q 96` X: Volvo 240 87` X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summit86 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jalla firma eyecandy. har bestilt å betalt to justerbare senke sett til min å badv12. å det er 6-7 uker siden. bare dårlige unskyldinger. de sier at supersport ikke har lakt settene på leveransen så den kommer på neste leveanse påstår de. kommer til å heve kjøpet visst de ikke leverer til midten av juni. Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siimen Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 kjøp KW!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hadde også tenkt å bestille meg et VMAXX sett, men det går jo nå i dass. Har sett på de justerbare som ligger på autospar til 6500kr. Noen som vet hvilket merke det er? Og om settet duger? For enkelthetsskykd: Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hadde også tenkt å bestille meg et VMAXX sett, men det går jo nå i dass. Har sett på de justerbare som ligger på autospar til 6500kr. Noen som vet hvilket merke det er? Og om settet duger? For enkelthetsskykd: Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling Er vel JOM. Samme merke som jeg hadde på senkefjørene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hadde også tenkt å bestille meg et VMAXX sett, men det går jo nå i dass. Har sett på de justerbare som ligger på autospar til 6500kr. Noen som vet hvilket merke det er? Og om settet duger? For enkelthetsskykd: Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling Jeg har montert disse.. Har bare kjørt med dem ett par dager men jeg er fornøyd. Ikke det råeste som finnes kan jeg se for meg, men et veldig alright sett. Dårlig var det at det ikke fulgte med noen instruksjoner for montering, men takk Gud for Brunerunes-guide her på forumet ! Takk skal du ha ;) Men jeg tror jeg glemte å ta noe over fra de gamle demperne til de nye bak, får det skrangler noe jævli baki der. Men det skal vel gå relativt fort å endre. PS: Den bolten som holder øvre bærearmen fast er virkelig en bolt fra HELVETTE! Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ok, det høres jo bra ut. Hvordan er stivheten? vil helst beholde komforten som er fra før av. Er ikke alt for stivt vel? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Lurer på det samme settet selv, var ikke så gæli pris. Så lenge det er stivt nok og ikke fororsåker alt for mye subbing. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg