Gå til innhold

Justerbart til a4

Ranger emnet

MR_Simba

Anbefalte innlegg

Sommeren nærmere seg og enda en audi skal få seg justerbart..

denner er quattro verjson...

har sett dette her som ikke e så spesielt dyrt :

http://eyecandyracing.no/norwegian/shop/index.php?main_page=index&cPath=400_4_9_151_153

det er det nummer 2 på den siden jeg tenkte på..

vil det der fungere fint? treng ikke å være noe MEGA bra kvalitet, men ikke noe elendig greier heller..

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Jeg har dette til min A4, dog uten quattro. Er meget fornøyd, bare sørg for å få med monteringsanvisning. For på min skulle noen deler over fra org. demper. Som demperskålene bak. Får mye for pengene.

030320072127.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Jalla firma eyecandy. har bestilt å betalt to justerbare senke sett til min å badv12. å det er 6-7 uker siden. bare dårlige unskyldinger. de sier at supersport ikke har lakt settene på leveransen så den kommer på neste leveanse påstår de. kommer til å heve kjøpet visst de ikke leverer til midten av juni.

---------------------

¤Audi A4 1,8 TQ¤

BMW 320i E36

Volvo 740

VW golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hadde også tenkt å bestille meg et VMAXX sett, men det går jo nå i dass. Har sett på de justerbare som ligger på autospar til 6500kr. Noen som vet hvilket merke det er? Og om settet duger?

For enkelthetsskykd: Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling

Er vel JOM. Samme merke som jeg hadde på senkefjørene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også tenkt å bestille meg et VMAXX sett, men det går jo nå i dass. Har sett på de justerbare som ligger på autospar til 6500kr. Noen som vet hvilket merke det er? Og om settet duger?

For enkelthetsskykd: Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling

Jeg har montert disse.. Har bare kjørt med dem ett par dager men jeg er fornøyd. Ikke det råeste som finnes kan jeg se for meg, men et veldig alright sett.

Dårlig var det at det ikke fulgte med noen instruksjoner for montering, men takk Gud for Brunerunes-guide her på forumet ! Takk skal du ha ;)

Men jeg tror jeg glemte å ta noe over fra de gamle demperne til de nye bak, får det skrangler noe jævli baki der. Men det skal vel gå relativt fort å endre.

PS: Den bolten som holder øvre bærearmen fast er virkelig en bolt fra HELVETTE!

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider