Gå til innhold

Justerbart til a4

Ranger emnet

MR_Simba

Anbefalte innlegg

Jalla firma eyecandy. har bestilt å betalt to justerbare senke sett til min å badv12. å det er 6-7 uker siden. bare dårlige unskyldinger. de sier at supersport ikke har lakt settene på leveransen så den kommer på neste leveanse påstår de. kommer til å heve kjøpet visst de ikke leverer til midten av juni.

var jo bra jeg ikke bestilte der i forrige mnd da de sa det skulle ta 2 uker til de og 2-3 dager til meg..

damn.. Norsk Bildelsenter hadde et til quattro..men det var i det dyreste laget for min del:(

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei sant det. Men hvor mye blir du å senke da? kjøre det oppsettet jeg har nå på 70 forran og 60 bak.. konge det:) Men jeg skal ha den ned 2cm ASAP

Skal ha den så lavt jeg kommer med det settet fra Autospar, gikk bare til 75mm foran og bak det. Og blir ikke det lavt nok kjøper jeg senkeskåler sånn at jeg kommer et par cm til xD hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Skal ha den så lavt jeg kommer med det settet fra Autospar, gikk bare til 75mm foran og bak det. Og blir ikke det lavt nok kjøper jeg senkeskåler sånn at jeg kommer et par cm til xD hehe

Hehe hør nå ja.. Bare å begynne å fylle hullene på veien din med sement. ;) Tror 75mm med 18" skal gjøre susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Jeg tror nok 70-75mm holder. Jeg har nå 65/45 og jeg subber forran med 15" ! Jeg vil nødig løfte den enda mer, så hjelper det å space ut litt?

Settet er veldig stift å fint! helt klart

Space? Spørs hvor du subber det.. Subber du opp i buen, hjelper det nok ikke å space, da blir det bare verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger utrolig mye bra og billig på eBay.de. Ikke trenger du å kunne tysk heller (http://www.freetranslation.com :D )

Ich Rat Sie alle, es aus zu prüfen!

Billigste jeg fant der var til 349€ (ca 2800NOK) men det sto ikke noe om det var rustfritt, hvor mye det senket og i det hele tatt hvilken modell det var. Eneste som sto var at det var et justerbart FK sett.

Har forsåvidt det settet her da, koster 4500kr:

http://cgi.ebay.de/FK-HIGHSPORT-II-GEWINDEFAHRWERK-AUDI-A4-8E-B5-NEU_W0QQitemZ300115882626QQihZ020QQcategoryZ44151QQrdZ1QQssPageNameZWD7VQQcmdZViewItem

Audi A4 (Typ B5)

Ausführung: Limousine ab 1081 kg VA-Last

Baujahr: 11.94 - 01.99 Ausführung: 45-75 mm

Hinweis: 11

Bestellnummer: FKAU55 PREISAUFSCHLAG: 19,00€

Lenke til kommentar
Del på andre sider