MR_Simba Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jalla firma eyecandy. har bestilt å betalt to justerbare senke sett til min å badv12. å det er 6-7 uker siden. bare dårlige unskyldinger. de sier at supersport ikke har lakt settene på leveransen så den kommer på neste leveanse påstår de. kommer til å heve kjøpet visst de ikke leverer til midten av juni. var jo bra jeg ikke bestilte der i forrige mnd da de sa det skulle ta 2 uker til de og 2-3 dager til meg.. damn.. Norsk Bildelsenter hadde et til quattro..men det var i det dyreste laget for min del:( Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Så lenge det er stivt nok og ikke fororsåker alt for mye subbing. Er kravstor nå Alex.. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Er kravstor nå Alex.. Hehe Hehe, er vel ikke for mye å forlange at det er stivt nok så jeg faktisk kan senke litt, uten at dekka slår oppi pga. myke dempere? :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Nei sant det. Men hvor mye blir du å senke da? kjøre det oppsettet jeg har nå på 70 forran og 60 bak.. konge det:) Men jeg skal ha den ned 2cm ASAP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Nei sant det. Men hvor mye blir du å senke da? kjøre det oppsettet jeg har nå på 70 forran og 60 bak.. konge det:) Men jeg skal ha den ned 2cm ASAP Skal ha den så lavt jeg kommer med det settet fra Autospar, gikk bare til 75mm foran og bak det. Og blir ikke det lavt nok kjøper jeg senkeskåler sånn at jeg kommer et par cm til xD hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Skal ha den så lavt jeg kommer med det settet fra Autospar, gikk bare til 75mm foran og bak det. Og blir ikke det lavt nok kjøper jeg senkeskåler sånn at jeg kommer et par cm til xD hehe Hehe hør nå ja.. Bare å begynne å fylle hullene på veien din med sement. ;) Tror 75mm med 18" skal gjøre susen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hehe hør nå ja.. Bare å begynne å fylle hullene på veien din med sement. ;) Tror 75mm med 18" skal gjøre susen. Hehe, kjører siksakk ;) Men 70-75mm holder nok ja. Får se hvordan det blir etterhvert :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg tror nok 70-75mm holder. Jeg har nå 65/45 og jeg subber forran med 15" ! Jeg vil nødig løfte den enda mer, så hjelper det å space ut litt? Settet er veldig stift å fint! helt klart Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg tror nok 70-75mm holder. Jeg har nå 65/45 og jeg subber forran med 15" ! Jeg vil nødig løfte den enda mer, så hjelper det å space ut litt? Settet er veldig stift å fint! helt klart Space? Spørs hvor du subber det.. Subber du opp i buen, hjelper det nok ikke å space, da blir det bare verre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg aner ikke hvor jeg subber. Den som er litt rart er at den subber mye mer med en gang jeg slipper gassen. Rare greier.. Jeg får prøve å space ut litt å se hva som skjer. Sorry får Off topic-diskusjon her. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Finn Torget - Justerbart senkesett / Coiloverkit Audi A4 Noen som vil slippe "billig" unna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Finn Torget - Justerbart senkesett / Coiloverkit Audi A4 Noen som vil slippe "billig" unna? Flink gutt det brunerune :) Edit: Tss..var solgt det =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Det ligger utrolig mye bra og billig på eBay.de. Ikke trenger du å kunne tysk heller (http://www.freetranslation.com :D ) Ich Rat Sie alle, es aus zu prüfen! Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Det ligger utrolig mye bra og billig på eBay.de. Ikke trenger du å kunne tysk heller (http://www.freetranslation.com :D )Ich Rat Sie alle, es aus zu prüfen! Billigste jeg fant der var til 349€ (ca 2800NOK) men det sto ikke noe om det var rustfritt, hvor mye det senket og i det hele tatt hvilken modell det var. Eneste som sto var at det var et justerbart FK sett. Har forsåvidt det settet her da, koster 4500kr: http://cgi.ebay.de/FK-HIGHSPORT-II-GEWINDEFAHRWERK-AUDI-A4-8E-B5-NEU_W0QQitemZ300115882626QQihZ020QQcategoryZ44151QQrdZ1QQssPageNameZWD7VQQcmdZViewItem Audi A4 (Typ B5)Ausführung: Limousine ab 1081 kg VA-Last Baujahr: 11.94 - 01.99 Ausführung: 45-75 mm Hinweis: 11 Bestellnummer: FKAU55 PREISAUFSCHLAG: 19,00€ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg