tonih Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Hei. er det stor oprasjon og bygge om til skivebrems forran på kadett b.er det bolt on fra kadett c?event slanger eller passer de jeg har? begynner og bli litt lei av og styre med disse trommelbremsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Er det ikke bare å slenge på ventilerte skiver fra rekord 2.2i? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 E vell gjerne samme spindler på både trommel å skive versjoner.. Så må si meg enig med Mad Max, kan likesågott montere fra rekord 2,2i mengang, så får du bremser med litt effekt... E bolt on på Kadett c vertfall med rekord 2,2i skiver, kalipter og slanger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 ok, er bare en 1100 så det er vel ikke så mye som skal til for og få stoppet det,hovedsaken er at det er kurrant og få tak i og greit og montere,går 13 tums felger på 2,2i skiver eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 nope. ikke slik jeg erfarte det.men det er to forskjellige versoner av 2,2i bremsene og. den ene tar inni brua. om du har tilgang på det eller vet av så går det helt sikker ann å sette på manta/ascona A/B bremser og, ascona A/B går det på 13'' felger i allefall. på noen modeller i allefall. Lykke til videre! Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 takker:) får prøve og ta fra ascona b da,han jeg har kjørt rally med i noen år har et lite lager på låven så får titte litt der . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg