Gå til innhold

dumpventil på golf 2 GTD

Ranger emnet

gulars85

Anbefalte innlegg

hei

har ein golf 2 GTD som jeg har lyst å få dumpventil på. synes det høres stilig ut. og alle dere som kommer til å mase om: ååå, det er jo ein dieselbil... osv.. ikke gidd å post.

dette er et spørsmål.

på forhånd takk:hellothere:

glemte jo hele spørsmålet, men det var som følger: er dette mulig uten for mye stress? fremgangsmåte og pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har søkt på det. finner bare tdi og masse idiotkomentarer som sier det er harry. laget denne tråden spesielt til golf 2 gtd og folk som har noe fornuftig å si. folk som ikje har noe fornuftig kan like godt bare bla seg videre.

gjerne la tråden ligge et par dager i det minste så kan jeg se om det er noe respons.

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har søkt på det. finner bare tdi og masse idiotkomentarer som sier det er harry. laget denne tråden spesielt til golf 2 gtd og folk som har noe fornuftig å si. folk som ikje har noe fornuftig kan like godt bare bla seg videre.

gjerne la tråden ligge et par dager i det minste så kan jeg se om det er noe respons.

takk

skjekk her.

-http://www.superstyling.no/shop/index.php?cPath=268

-http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6874

hvis du søker litt på google finn du sikkert meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mister vel ikke no effekt men mister det bunndraqget når man girer er vel det man mener! noe jeg ikke kan være enig i! har hatt dump på min golf gtd som kennymæn sier. den lader over 1.5bar og merker ingen forskjell med eller uten dump. syns heller den reagerer fortere med dump. har aldri hatt no elektrisk dump system på min.! dyrt og tungvindt det... mekanisk som er tingen.

hvor dyrt? tja spørs på dumpen,slanger og mekanisk åpne/lukke ventil fra Ford Courier.

"Vorsprung Durch Technik"

Lenke til kommentar
Del på andre sider