ealoken Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 skal du ha skilter på bilen? ( står sikkert ovenfor ) for det er atm total stopp på japanske biler, engelske derimot er litt lettere. kim skedsmo betalte 100 000 for sin S13 med 362 hk på hjula. sr20 motor. http://www.japanauto.no/brukt/biler/171.htm 71000,- ferdig levert i Fr.stad Air condition Power steering Power Windows pink Catback exhaust Aero Sparko alloys TEIN coilovers NISMO LSD MOMO steering TRUST Intercooler Extra meters Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Har jo ikke gjort noe annen en å tyna selger for info om de bilene jeg er interessert i. Sendte en siste mail til han for å få en bekreftelse/avbekreftelse på om han virkelig hadde noen kontakter i Norge - som jeg kunne snakket med ang. dette firmaet. Han ville ikke gi med fornavnet en gang. Snakket med Tom Ole i natt, og han er villig til å hjelpe. Sendte over noen "krav" for hva en bil jeg er ute etter burde inneholde. Har ikke fått noen respons enda, men nå er jo dagen enda ung og jeg sendte mailen sånn 03.30 eller noe. Dropper alt fra dette firmaet - selvom linken overfor gjelder en annen "person" enn han jeg snakker med.. Jeg har faktisk vært borti folk som utgir seg for å være flere personer samtidig, og faktisk klarer det.. Sykt, men sant..:knock: Får leve i håpet om Tom Ole finner noe interessant. Er jo kun ute etter motor (med bil ;)) med OK lakk. Helst dyp rød =) Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Tom Ole fikser det vettu :) han som skal ta inn RB26DETT motor og gir for meg :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Tom Ole fikser det vettu :)han som skal ta inn RB26DETT motor og gir for meg :) Til volvooen?!!? Glemte å nevne at bilen ikke skal ha skilter da. Håper han finner det jeg er ute etter =P Hadde vært genialt!:spin Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 seff til volvoen. om du sier til Tom Ole at du skal ha, så klarer han det nok :) meget hyggelig kar og ha med og gjøre :) god service. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 seff til volvoen.om du sier til Tom Ole at du skal ha, så klarer han det nok :) meget hyggelig kar og ha med og gjøre :) god service. Nice.. Får vel snart før dagen er omme får jeg håpe =) Han sa han kunne hjelpe meg å se etter en bil fra hans leverandører. Skulle bare sende over "kriteriene" for bilen, så får se hva som dukker opp etterhvert =) Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 det ordner seg skal du se ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Tom Ole fikser det vettu :)han som skal ta inn RB26DETT motor og gir for meg :) Din forræder! Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Jau, kanskje jeg skal importere en skyline GTR og sette i en B230ET :volvopower: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 da spleiser vi på en GTR R32.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Kunne tenkt meg en GTS med RB25DET muligvis. De er jo dirtcheap borti japan og funker greit som driftebil :) (med litt mods så klart) Også er ikke lyden i RB motora så fæle å høre på heller :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 kjøper du skyline, å herjer nedi en volvo motor, måtte du brenne langsomt i helvete :D :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 http://japanauto.no/brukt/biler/173.htm momo? olehenri : da gjør vi det! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Tja.. Finni et par reliable exportører via driftworks.com da, burde gå ann å få en så å si drifteklar Skyline GTS-T R33 med masse fine mods (styling, Coiloverkit, diverse stag foran, bur stoler sæler og moderat trim) for fortsatt en del under den prisen. Rundt 50 - 60 lapper hvis jeg legger på litt ekstra trim før den forlater japan. Men jeg følger med på sidene til JapanAuto og, for å si det sånn :) Selv om jeg ikke klarer og bestemme meg om hvilken bil jeg skal gå for. Har lyst på Skyline GTS pga mye deleutvalg av rene driftedeler osv. Har ikke lyst på 200sx, den er for vanlig på treff. Har og veldig lyst på Cefiro, Chaser og Mark 2. Problemet da er at man har en bil som ingen vet no særlig om, og deler MÅ hentes fra Japan. Men jeg vil helst ha noe med RB25DET eller 1JZ-GTE eller 2JZ-GTE Menmen, gidder ikke stresse. Trenger ikke noe før til neste sesongstart egentlig. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 kordan e det egentlig med prøveskilter til import biler?? e jo litt artig å kjøre en sånn bil i gaten:cool: eller e det kul umulig å få?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg