Jalli Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 For å si det lett: 78,000 er uten engangs summen men bare med BamseMOMS, da kan du ha prøveskilter, hvis du skal ha den på vei(pr.dags dato ikke mulig) kommer engangs avgiften som er en tipper 70,000,- det, totalt ca 150.000 på vei. jeg tar inn en som skal bli drifter å dermed driter jeg i engangssummen:) bare bamsemomsen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 nei, eg kommer nok ikke til å bruke den på vei mer enn med prøveskilter, altså skal ikke registrere den, så da e det jo billig, sitter å tenker på en 200sx eller en toyota soarer:) har også sett på toyota chaser, men de blir vel litt stivere i pris, holder på å spare nå, å til rett over jul tenkte eg å se om eg får lånt 100.000 i banken til å kjøpe en import drifter, så eg håper på å få kjørt på rudskogen til neste år:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 en soarer med den 1jzgte eller noe motoren er ikke så dum:) går ikke mange av dem her i norge heller:) lykke til med planene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 takk for det:) håper det går den rette veien, men de fleste soarer'ene ser eg har automatikk, e det sånn at eg bare kan ringe til et av import firmaene å enkelt forklare kordan bil eg e ute etter? så finne de den som ser mest ut som en som eg har forklart? en eg ser etter skal være senket, felger, effekt anlegg å manuelt gear, en bonus om det står drifte styling på den...leste i et innlegg av deg at du hare importert bil, har du noen bilder av den?? den du har på avataren din?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Du kan gå inn på http://www.japanauto.no og se på reserverte biler så finner du Jalli sin.. Jalli: Har du fått bilen din forresten? Hadde vært moro med fler bilder av den.. Gleder meg som en unge til neste sessong.. Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 noen som vet farge koden på den der? http://www.japanauto.no/brukt/biler/145.htm Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Espn: Nei, har ikke fått den enda, Tom sa kanskje den kom nå i helga, så skal ringe han på tirsdag å høre:) krysser fingra mine hehe:) gleder meg som en unge:) ja, bilder kommer det, må jo nesten lage en prosjekt tråd med tiden oxo:) god natt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 :yodude: Da gleder vi oss til bilder kommer.. Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Espn: Nei, har ikke fått den enda, Tom sa kanskje den kom nå i helga, så skal ringe han på tirsdag å høre:) krysser fingra mine hehe:) gleder meg som en unge:) ja, bilder kommer det, må jo nesten lage en prosjekt tråd med tiden oxo:) god natt:) den bilen du har betillt har den gått i D1 Grand Prix?? bare kjenner igjen den oransje toppstripen i frontvinduet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 er bilen i avatar ja:) det vet jeg ikke, er ikke så mye info om den faktisk..håper bare at det er et greit utgangspunkt:) skal ringe Tom Ole i morra å høre om den kom i helga:) Ja du kan ringe til f.eks japanauto og høre om han kan finne en Soarer 2.5TT med div. stæsj:) er ikke sikkert han finner noe men værdt forsøket:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Yeeeha! sjekka nettopp på japanauto og bilen min har kommmet:D::DD:D:D:D:D:D ringe han i morra uansett jeg:D:D:D er små glad nå og jævlig trøtt..heheh:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 grattis Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Japan-Auto Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Bilen din har kommet Jalli... sammen med 14 andre biler.... Skal hente de imorra (tirdag 07aug.)(Såfremt tollvesenet tar fortollinga tidlig). Ring meg så får vi ut din blandt de første.. Snakkes! mvh Tom O:uhhmmwhat?: le, Japan Auto AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 da var dealen i boks...denna tråden her ble plutselig mye om meg...lager meg en egen bare vente til jeg har henta bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 lager meg en egen bare vente til jeg har henta bilen:) Venter i spenning :worshipnissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg