Gå til innhold

Import av driftebil.

Ranger emnet


CypaH

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www18.ocn.ne.jp/~mamiana/nissan-silvias14modifieds15face-chiba-photos.html

Denne kommer antagligvis til Norge før 2008 er omme..hehe

Den er reservert til meg :crazysant: Så håper alt ordner seg med penger, frakt, garasjeplass (rop ut hvis noen har plass fetsund, sørum, lillestrøm, skedsmo osv...)..

Turboen i denne bilen skal blli byttet ut med en GT2871R 52 TRIM for bedre effekt :Devil:

 

Har også sett på denne, meeen for lite specs og litt for spess lakk til å herje med på banen --> kan for bli dyrt å lakkere opp deler etterhvert..

http://www18.ocn.ne.jp/~mamiana/nissan-s14silvias15faced1modified-kanagawa-photos.html

 

 

ANGÅENDE UTREGNINGENE SÅ HAR JEG SKREVET FEIL.. HEHE

MAN REGNER UT SLIK

 

(FOB + CIF) x 1,25 (Fikk nettopp vite at norges t®olltullinger skal ha moms av fraktkostnadene også:oohh

 

Ahh, da blir det litt mer i frakt da.

Ser du bor 10 minutt unna, si fra om du skal ut å prøvekjøre med røde skilter da, kunne godt tenkt meg å kikka litt på den :D

 

Den bilen du har finni deg er jo grisedeilig!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, da blir det litt mer i frakt da.

Ser du bor 10 minutt unna, si fra om du skal ut å prøvekjøre med røde skilter da, kunne godt tenkt meg å kikka litt på den :D

 

Jeg skal ikke prøvekjøre den, jeg skal PRØVEKJØRE den..hehe

Skal si ifra når den tid kommer. Bilen kommer nok til å tilbringe mye tid på bukker fram til april 2008 - om ikke sessongen starter tidligere/seinere..

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www18.ocn.ne.jp/~mamiana/nissan-silvias14modifieds15face-chiba-photos.html

Denne kommer antagligvis til Norge før 2008 er omme..hehe

Den er reservert til meg :crazysant: Så håper alt ordner seg med penger, frakt, garasjeplass (rop ut hvis noen har plass fetsund, sørum, lillestrøm, skedsmo osv...)..

Turboen i denne bilen skal blli byttet ut med en GT2871R 52 TRIM for bedre effekt :Devil:

 

Har også sett på denne, meeen for lite specs og litt for spess lakk til å herje med på banen --> kan for bli dyrt å lakkere opp deler etterhvert..

http://www18.ocn.ne.jp/~mamiana/nissan-s14silvias15faced1modified-kanagawa-photos.html

 

 

ANGÅENDE UTREGNINGENE SÅ HAR JEG SKREVET FEIL.. HEHE

MAN REGNER UT SLIK

 

(FOB + CIF) x 1,25 (Fikk nettopp vite at norges t®olltullinger skal ha moms av fraktkostnadene også:oohh

 

Er fortsatt i research stadiget, og har funnet en bil til..hehehe.. Veit ikke hvem av de jeg skal velge, men mest sannsynlig blir det nok den nye jeg har funnet.. I mitt syn, ENDA fetere, grommere motor, lik km-stand, og verste av alt BILLIGERE

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke vurdert og ring japanauto ?

han har mange drifte klare biler i japan og som er på vei inn.

for 100 000 får du mye fett.

 

Har prøvd å få tak i de.. Men nå har det seg sånn at jeg ikke har 100 000,-.. Har funnet en bil jeg liker veldig, og tror jeg kommer til å gå for den =)

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er budskjettet ditt?

 

Klarer 70 000,-.. Fant den røde s14,5, men blir for lite motorpecs til den prisen. Fant enda en ny en med mer motorspecs,

og det understellet jeg er ute etter til 59 000,-

 

Har snakket en god del med Turbokongen på 200sx-ogn ang motorspecs og slik.. Han skal hjelpe meg litt når den tid kommer. Tenker bilen jeg ser på har rundt 380-440 HK når den er ferdig - om jeg strekker strikken helt ut =P

Og det holder for meg =)

 

Ingen av bilene som jeg har sett på er 1005 klare til Pro, men har lyst å gjøre en god del selv.. har 7-8 mnd på meg så tror jeg skal klare det:)

 

men en ting jeg lurer på ealoken.. Må man ikke ha en sånn kleerfreight eller noe? Har bare hørt noe om no sånt.. Mulig jeg kontakter JapanAuto om jeg trenger hjelp, om de kan/vil =)

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring tom ole på 90126600 og si du er på utkikk etter en 200sx s14.5 som du skal drifte med. så skal du se han fikser noe kjekt ;)

 

Hvorfor skal jeg det når jeg har funnet en bil jeg vil ha? i utgangspunktet er jeg på utkikk etter en s14a med greit med HK for jeg har lyst å gjøre understellet og interiøret selv. Det har jeg funnet nå..

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjip den der ja...

Som lauken sier, ring tom ole, hvis han skaffer bilen er det tryggere enn å stole på en føkkings japaner ;)

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår