Espn.. Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 kordan e det egentlig med prøveskilter til import biler?? e jo litt artig å kjøre en sånn bil i gaten:cool: eller e det kul umulig å få?? Huh.. Så lenge man oppfyller kriteriene for prøveskilter så går det som smurt. Altså, blinklys, fjernlys, parklys osv osv. Man må jo ha prøveskilter på en importert bil når den kommer til havna for å få fraktet den. Hvis man ikke bruker biltransporter da :biker Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 kordan e det egentlig med prøveskilter til import biler?? e jo litt artig å kjøre en sånn bil i gaten:cool: eller e det kul umulig å få?? Ikke noe problem i det hele tatt. Her står det en del info: http://www.bilforumet.no/opplysningen/80495-pr%F8veskilter.html Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ikke noe problem i det hele tatt. Her står det en del info: http://www.bilforumet.no/opplysningen/80495-pr%F8veskilter.html men da e det jo gode greier, men når eg kommer inn på biltvilsynet så spør de jo om registreringsnr.!? ka da?? men kor får folk tak i de røde aluminiumsskiltene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 men da e det jo gode greier, men når eg kommer inn på biltvilsynet så spør de jo om registreringsnr.!? ka da?? men kor får folk tak i de røde aluminiumsskiltene?? Da sier du at bilen ikke er registrert. At det er en F.eks nissan 200sx 1993 mod, med chassinummer blablabla. For å få aluminiumskilt må du eie et verksted, og søke om dem. Og de skilta er ganske dyre. Grisekjøring med årsprøveskilt er nok ikke å anbefale. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 man må også dokumentere behovet for å ha røde alu skilt mener jeg.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Noen som har hatt kontakt med Tom Ole i det siste? Er han på ferie kanskje? Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 snakket med han på torsdag, går en båt om 3 uker sier han, er bare og ringe vettu :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Har ikke kommet gjennom. alacocaina Prøvd 2-3 ganger.. Får vel prøve igjen på mandagen.. =) Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 er en stund siden jeg pratet med Tom nå,men hvis han ikke tok tlf så ringte han meg opp senere:) du importerer også bil? bil 168(grønn 180sx) skal bli min:) hva har du lyst på?(sitter på ps3 derfor jeg skriver litt rart) edit: ser i navnet dit ;)bil nr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Har ikke funnet en enda, men Tom Ole lovte å hjelpe meg med det :) Det er den biltypen jeg er ute etter =P Har et budsjett på rundt 100-90 K så tror det blir en helt grei driftevogn. Er derfor jeg skal ha få tak i han, høre om han i det hele tatt har startet med det.. Er det du som har handla den altså.. Nice bil =P NOEN SOM HAR EN GARAJSEPLASS TIL OVERS?!! *DESPERAT* hehe.. ;);) Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Da titta vi begge etter det samme:) kjørte til japanauto og titta først på den ene r33gts`en dem har til 73,000,-, men likte den ikke helt...gikk på nett og så denna(180sx`en) og den hadde det meste jeg titta etter så jeg klinte til...gleder meg litt:) Men hva med http://www.japanauto.no/brukt/biler/174.htm den ser jo ikke så værst ut:) eller http://www.japanauto.no/brukt/biler/171.htm uansett du må ha masse lykke til med søket:) nå er det nattinatt for meg, snakkes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Da titta vi begge etter det samme:) kjørte til japanauto og titta først på den ene r33gts`en dem har til 73,000,-, men likte den ikke helt...gikk på nett og så denna(180sx`en) og den hadde det meste jeg titta etter så jeg klinte til...gleder meg litt:)Men hva med http://www.japanauto.no/brukt/biler/174.htm den ser jo ikke så værst ut:) eller http://www.japanauto.no/brukt/biler/171.htm uansett du må ha masse lykke til med søket:) nå er det nattinatt for meg, snakkes:) Link 1: Hvis det skal være noe annet enn s14a så faller valget i såfall på en S13 Silvia - nesten som på bildet bare ikke de runde lyktene. Link 2: Liker absolutt ikke s14 - da kan jeg heller kjøpe meg en v8 konvertert trehjulsykkel med RWD. Tom Ole skulle høre med sine kontakter i Japan om det finnes en s14a jeg er ute etter. Har sendt en liste til han av hva jeg er ute etter seff - Motor og understell som første pri. Har lyst å ta interiøret selv vett =P Takk skal du ha..! Får se hvordan det går med alt sammen til slutt =) Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 aha okey;) krysser mine fingre for deg:) satse på han finner noe små gromt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 ser at bilene e overhodet ikke gale i pris, 78.000 for en s14a, e det det en må betale for å få den på døren, eller kommer det masse utenom?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hvis du tenker på prisene hos importfirmaer så er de ferdig momset inn - så du kan ta med deg bilen og leke deg en liten stund for den prisen.. Om du importerer selv så er det vel lurt å overdrive litt når man regner ut priser, får å ikke ryke på en smell.. Selvom bilen ikke koster en formue så blir utgiftene for å drive den også litt større enn en vanlig bruksbil. Kan hende deler ryker, dekk og fangere er forbruksvare, og du må kanskje bygge om/på bilen for å få den godkjent til Pro. Evt. trenger man en trekkbil som kan trekke en biltralle med banebilen på. Biltralla koster jo en del den også, og trekkbilen koster penger den også. MEN, det er verdt penga! Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg