JOKKE Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 har en audi s4 2,7biturbo som jeg vurderer å "oppgradere" litt. så spørsmålene min er: 1. Bør resirk. ventilen byttes? og ev. til hvilken type? 2. Hvem type konet lufttfilter er best mhp. luftmengdeåleren? 3. Hvem har den beste chip'en til bilen, er jo mange som tilbyr chip og prisene varierer fra 6-12.000,- 4. Hvilken type motorolje er anbefalt? 5. Er det noe jeg ikke har tenkt på så fyr løs, alle forslag og hjelp mottas med stor takknemlighet. ( Er ikke medlem på vag forumet, så får ikke postet der og orker ikke sitte i en uke å søke. er iaf. ærlig :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 MTM chip:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 2. Ett uten olje. Men det går fint med et filter som er satt inn med olje å, så lenge du ikke har på for mye olje når du vasker det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Er det ikke anbefalt filter uten olje? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Er det ikke anbefalt filter uten olje? Det er jo selvfølgelig det beste. Men er som sagt ikke noe problem å kjøre med et som er satt inn med olje heller. Må bare passe på når du vasker og har på ny olje :) Jeg har kjørt med Greenfilter satt inn med olje i over et år uten noen problemer nå. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Det er jo selvfølgelig det beste. Men er som sagt ikke noe problem å kjøre med et som er satt inn med olje heller. Må bare passe på når du vasker og har på ny olje :) Jeg har kjørt med Greenfilter satt inn med olje i over et år uten noen problemer nå. aha :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Mitt Greenfilter og funker konge, hatt det i 1,5 år nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 ES tuning er bra på chipping på desse bilene.. dei setter inn blank chip og optimerer bilen på ruller,trur d må vere den chip trimminga du får desidert mest ut av bilen.. Han skulle ha cirka 10000 for å ta min,min har foresten downpipes uten resonatorer og Borla twinn 2,5" eksos,men det burde no ikke ha noe å bety på prisen til ES Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg