Gå til innhold

effektanlegg HJELP :D

Ranger emnet

Malfred

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemme d, noen så seie at hvis eg kjøpe 3" eksos å nå så eg har turboen på 1bar så kan d ver at d føkke seg elns... vet kje eg..

Volvo v70 2.5TDI 2001mod

Volvo 760 chevy 350 1985mod

xVolvo 740 TDI 1989mod

xVolvo 740 TDI 1987mod
xMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!
xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ET
xVolvo 740 GL 1987mod B230K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk monterte 3" JT spuer flow med en lypotte i går.

-fet lyd

-stikkflammer

-8-12% mer effekt(orginal eksosen var helt fuck så jeg fikk mye mer effekt.

anbefales :D legg ut bilder på min tråd seinere i dag :) skal se om jeg kan legg ut en film også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk monterte 3" JT spuer flow med en lypotte i går.

-fet lyd

-stikkflammer

-8-12% mer effekt(orginal eksosen var helt fuck så jeg fikk mye mer effekt.

anbefales :D legg ut bilder på min tråd seinere i dag :) skal se om jeg kan legg ut en film også ;)

ursäkta, men de 10-12%ene tror jeg ikke noen ting på før jeg får se bremsepapirer før/etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ursäkta, men de 10-12%ene tror jeg ikke noen ting på før jeg får se bremsepapirer før/etter

oki, jeg liker å tro det værtfall. synes det er rart at de skulle dokumentere noe som ikke var sant.

har du noe dokumentert på at dette ikke kan stemme? (prøver ikke å være frekk, bare lurer på hvilken kvalefikasjoner du har på å utale deg om det, for det er mange som snakker BS.) regner med du har peilig etter din utalese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, jeg liker å tro det værtfall. synes det er rart at de skulle dokumentere noe som ikke var sant.

har du noe dokumentert på at dette ikke kan stemme? (prøver ikke å være frekk, bare lurer på hvilken kvalefikasjoner du har på å utale deg om det, for det er mange som snakker BS.) regner med du har peilig etter din utalese :)

du har vel kn filter og? 10 % ekstra d og, for å ikke snakke om HALO plugger, 30 hk mer bare der..

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 2,5" fra før av på tralla mi... og når jeg gikk over til 3" merka jeg egentlig ingen forskjell over hodet...jeg valgte kun 3" fordi det var det anlegget med best rustbeskyttelse til en alright pris.

2,5" skaper mindere resonans, og holder til 600 hk liksom (Ref marting schanke sin RS 200 med 600hk og 2,5" eksos)... så 3" er über-overkill deluxe.

Orginalt sitter det jo 2,5" på std turbo-biler.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 2,5" fra før av på tralla mi... og når jeg gikk over til 3" merka jeg egentlig ingen forskjell over hodet...jeg valgte kun 3" fordi det var det anlegget med best rustbeskyttelse til en alright pris.

2,5" skaper mindere resonans, og holder til 600 hk liksom (Ref marting schanke sin RS 200 med 600hk og 2,5" eksos)... så 3" er über-overkill deluxe.

Orginalt sitter det jo 2,5" på std turbo-biler.

jeg mener ganske så bestemt at d sitter 2.25"

men må understreke at jeg merket foskjeller pga det gamle var ødelagt til de grader..

Lenke til kommentar
Del på andre sider