Nifty Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146424 bare jeg som legger merke til at purken kun kommenterte farten? Ikke ett ord om at 15 fotobokser på en 250km strekning ikke fungerte? Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Åh, er vel ikke værre en standar økonomisk problem hvor det er ett kamera på deling til fire-fem bokser Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Spørs om det ikke bare er faenskap da. Er jo en artig spøk, sende melding til vg om at fotoboksene ikke funger, så prøver alle i området å kjøre fort forbi, så får de bot. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Hehe, er heldigvis ikke på min side av fjellet :) Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Hadde vel ca 120 på glatt snøføre når jeg kjørte til stavanger for en mnd tid siden, oppdaget en fotoboks litt for msent og bråbremset, men abs slo inn og jeg hadde ca 100kmt forbi...den blinket ikke. Ei heller de fotoboksene jeg har passert uten skilt, er vel ikke alle bokser som har kamera? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Er vel bare et fåtall av boksene som er aktive.. At noen har kjørt forbi 15 fotobokser har vel ikke så mye å si ettersom man aldri kan vite hvem som er aktive.. Skjønner ikke at folk blir så overaska av det.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Det er vel ingen som kan bli tatt, når skiltet er tatt bort eller dekket til og solskjermene er ned slik at ansiktet ikke vises? Såfremt da at ikke politet tar dem på fersken eller at noen anmelder dem og følger etter dem til politet overtar. Det er jo bare å se i Adresseavisa eller på adressa.no, det er vel rundt 2 uker siden at en person kjørte forbi boksen i Hell tunnelen, som ikke var mulig å identifisere. http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article810712.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hadde vel ca 120 på glatt snøføre når jeg kjørte til stavanger for en mnd tid siden, oppdaget en fotoboks litt for msent og bråbremset, men abs slo inn og jeg hadde ca 100kmt forbi...den blinket ikke. Ei heller de fotoboksene jeg har passert uten skilt, er vel ikke alle bokser som har kamera? Du som hadde flytta til Stavanger for en stund nå? Husker jeg leste det på vacn forumet. Komme deg på lokallagstreff på Kvadrat 1. april:) Så deg ikke 4. mars. Vil se bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg