Gå til innhold

Lurte fotobokser?

Ranger emnet

Nifty

Anbefalte innlegg

Hadde vel ca 120 på glatt snøføre når jeg kjørte til stavanger for en mnd tid siden, oppdaget en fotoboks litt for msent og bråbremset, men abs slo inn og jeg hadde ca 100kmt forbi...den blinket ikke. Ei heller de fotoboksene jeg har passert uten skilt, er vel ikke alle bokser som har kamera?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare et fåtall av boksene som er aktive.. At noen har kjørt forbi 15 fotobokser har vel ikke så mye å si ettersom man aldri kan vite hvem som er aktive.. Skjønner ikke at folk blir så overaska av det..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som kan bli tatt, når skiltet er tatt bort eller dekket til og solskjermene er ned slik at ansiktet ikke vises?

Såfremt da at ikke politet tar dem på fersken eller at noen anmelder dem og følger etter dem til politet overtar.

Det er jo bare å se i Adresseavisa eller på adressa.no, det er vel rundt 2 uker siden at en person kjørte forbi boksen i Hell tunnelen, som ikke var mulig å identifisere.

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article810712.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hadde vel ca 120 på glatt snøføre når jeg kjørte til stavanger for en mnd tid siden, oppdaget en fotoboks litt for msent og bråbremset, men abs slo inn og jeg hadde ca 100kmt forbi...den blinket ikke. Ei heller de fotoboksene jeg har passert uten skilt, er vel ikke alle bokser som har kamera?

Du som hadde flytta til Stavanger for en stund nå? Husker jeg leste det på vacn forumet. Komme deg på lokallagstreff på Kvadrat 1. april:) Så deg ikke 4. mars. Vil se bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider