Gå til innhold

Instrument forstyrelser av Xenon?

Ranger emnet

_PYRAMID_

Anbefalte innlegg

Er det noen som har xenon på bilen sin her? f.eks. i fjernlysene, jeg har det på fjern og nærlys. Nå når jeg er ute å kjører å setter på fjernlysene så faller turtelleren og speedometeret ned i 1 sekund og går opp til normalt igjen.

Det er ikke hver gang det skjer, men en gang i blant.

Noen som har vært borti det eller veit hva som er galt?

'06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI

'87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har og 2 H7 sett på min, men det med turteller, og til tider med speedometer, skjer hos meg og, men ikke ved lysbruk. På min kan det vare en hel kjøretur,dem hopper opp og ned. Har ikke brydd meg om det. Så hos meg har det ingen invirkning på xenon. Har rele på fjernlysene, men går rett i orginalt på nærlysene.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har og 2 H7 sett på min, men det med turteller, og til tider med speedometer, skjer hos meg og, men ikke ved lysbruk. På min kan det vare en hel kjøretur,dem hopper opp og ned. Har ikke brydd meg om det. Så hos meg har det ingen invirkning på xenon. Har rele på fjernlysene, men går rett i orginalt på nærlysene.

okey, tenkte jeg skulle ta å montere på rele for å se om det hjelper.

'06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI

'87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider