Ole_Dumm Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jeg lurer simpelthen på om noen har hørt melodien denne lydsnutten stammer fra, som er Begynnelsen på melodien, og om den noen kunne være så vennlig å skrive navnet på den Her. eller i en PM. Noen kompiser her på forumet laget en filmsnutt fra gatebil, formaterte pcn, glemte navnet, og jeg TRENGER å høre den !!!!! Hehe Vemmelig hilsen Ole hvaheterdenne.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Hørtes bra ut :) Vet ikke hva det er, men laster den ned når jeg får vite det :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Dj Snowman - Waves? Høres sånn ut med mitt øre Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Ole dum! Oppdater avataren din da! Stemte det forresten med Dj Snowman - Waves? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 klarer ikke gi slipp på go-corsan enda :D Neida. får vel det. skal sjekke GENAST hva det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 det var nok desverre ikke Dj Snowman med Waves. Men den var jo et lite gullkorn den og da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Amatører :rolleyes: Dj Sammy - In Motion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Andeeh Amatører :rolleyes: Dj Sammy - In Motion ÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH Du er antageligvis en KNUPP! du står på julegavelista mi. og du har god musikksmak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Hehe :) Bare hyggelig å kunne hjelpe :D Og ja, den sangen er råbra thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Andeeh Amatører :rolleyes: Dj Sammy - In Motion Øret mitt funker ikke helt bra ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg