tjekk Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hei tenker å hente meg en 88 turbo 2 med nybyggd og forsterka motor. Men jeg er egentlig litt skeptisk til hele wankel greia.... Dere som har eller har hatt en slik, kan dere gi meg noen meninger om det å eie en slik bil i verdagen? mye trøbbel? noen typiske feil på selve bilen? Osv osv.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Jeg kjørte min som bruksbil i fjor.. Det funker bra det men de bruker mye bensin, krever hyppig oljeskift og at du er oppmerksom på alt av ulyder :) For å si det sånn så var det ikkke motoren jeg hadde mest problemer med! Det er vel endel gåene foringer/bremser/rust på disse bilene uansett (den er jo 20år også ^^)... Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 noen som har bilder av disse innvendig med 4 seter? fant nettop ut at den har bare 2 den jeg skulle hente :( mulig å sette inn? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Kan se om jeg får jekka opp ett bilde når jeg kommer hjem! De er svæært trange med 4 seter men det går jo ann å bruke.. Jeg har alt du trenger til å sette inn så du får 4 seter men ryggen og setene bør nok trekkes om :) SIndre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 aha cool :) eneste jeg trenger bak setet til er for å få inn barne stol til dattra på 3 år Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hmm, har ikke bilde med baksetene montert.. Trenger knapt nok barnestol da orginalsetene er tilnærma barnestol hihi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg