Gå til innhold

VX eller A kam?

Ranger emnet


Apoc_

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal bytte topp på FT-motoren min i dag. Det skal på en helt original 530 topp. Siden jeg er en smule distre, husker jeg aldri spesifikasjoner osv på de forskjellige kammene til Volvo.

 

Valget står mellom en VX og en A kam. Hvilken gir mest effekt på en turbobil?

 

Er effekt på normale turtall jeg er ute etter.

 

 

 

Mvh.

Apoc_

1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt

1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen

1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt

1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt

 

Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har a-kam på min, og det fungerer veldig bra hvertfal... Husker ikke hvordan VX'en var i første omgang, men for en relativt std/lett trimma motor, trur jeg VX'en mister mye av bånndraget.

 

Merk, jeg TROR... husker ikke helt hva jeg leste for 3 mnd'er siden :titties:

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår