Gå til innhold

montert vikingchip, funker bra nå.

Ranger emnet

240FK

Anbefalte innlegg

Mårn; Hvor lang leveringstid var det på chipen?

Mååårn.

Chipen kom i posten ca 4dager etter bestilling, Værre me trykklokka fra bsr, den har jeg fortsatt ikke fått og nå har det gått 1 1/2 uke. Har cimsa'n da, så lader 1,15 og funker fint sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mååårn.

Chipen kom i posten ca 4dager etter bestilling, Værre me trykklokka fra bsr, den har jeg fortsatt ikke fått og nå har det gått 1 1/2 uke. Har cimsa'n da, så lader 1,15 og funker fint sånn egentlig.

Morsom tråd grinchy

1,15 er i meste laget med originalturbo! Ingen vits å lade mer enn 1 bar med lavtrykksturboen!

Kan fikse ombygging av wastegate, men det tar 3 uker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg måtte vi ta skruen som var plombert med vinkelsliper.. Den sto dønn fast. Boksen heng fint i festet sitt uten den plomberinga

Fikk den ut uten og bruke vinkelsliper:) Filet bare et hakk i skruen og skrudde den ut med flat trekker. Den satt riktignok godt fast. Men det gikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk den nye trykklokka på fredan så ladern 0,8. hva mener du me at 1,15 er for mye for orginalturboen????????? syns det funka greit jeg men.

Er det den som sitter underst i forkant på turboen? Det er vel også der man chimser?(Skrur ut de to skruene og setter på to skiver?) Skader det noe og chimse isteden for og bytte ut trykk-klokka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den som sitter underst i forkant på turboen? Det er vel også der man chimser?(Skrur ut de to skruene og setter på to skiver?) Skader det noe og chimse isteden for og bytte ut trykk-klokka?

Skader vel ikke tror jeg men turbon reagerer mye raskere me ny stramm trykklokke. den orginale er så sjakk fjør i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider