Kriss Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Jeg har tenkt og starte med bilcross, hvor mye koster det og "bygge" opp bilen slik at den blir godkjent? jeg har skaffa en ford sierra 2.0L stv. hvor mye tror dere det vil komme på tilsammen alt? om jeg bygger bur selv. Håper på positive svar:) Siter 1982 - Volvo 360 (Vinterbil) 1984 - Peugeot 505 Turbo (2stk) 1989 - Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 hei kriss... om du bygger alt selv og du får tak i ting så billig som du klare så kan du vel komme rundt 6-7 tusen på å bygge den opp... min bygde svigerbror og den har ikke kostet han mer enn 5500 ca å bygge opp.. bur finner du på http://www.pedersen-racing.no eller http://www.kollevold.no begge selger også FIA godkjent kjøre utstyr og alt av tilbehør til bilen.. noe mer du lurer på så får du nok fort svar:D Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 og om du betaler deg en reklame lisens(kroner 900,-) så kan du få deg noen sponsorer som også gjør det hele mye lettere for deg, har selv olje sponsor,rute sponsor,dekk og henger sponsor, og en sponsor for skruer,plater og masse sånt små tilbehør:D Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 kansje du kan selge meg noe billig da:) siden du er sponsa.hehe men tusen takk for svar:) Siter 1982 - Volvo 360 (Vinterbil) 1984 - Peugeot 505 Turbo (2stk) 1989 - Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 har ikke noe å selge for øyeblikket.. hadde du kommet 3 måneder før sku du fått en sierra med 2,6 v6 med skikkelig gromme topper for 3000kr ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Jeg har tenkt og starte med bilcross, hvor mye koster det og "bygge" opp bilen slik at den blir godkjent? jeg har skaffa en ford sierra 2.0L stv. hvor mye tror dere det vil komme på tilsammen alt? om jeg bygger bur selv. Håper på positive svar:) er det deg mongo'n? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 faen å snill du er i dag a morten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 jeg bygget den forrige bilen min for 3000 spenn... det var etter at jeg hadde betalt 800 kr for den... det er og fult mulig =) Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuetZal Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hvis jeg ikke tar helt feil, så er det ny regel i år, slik at junior slipper å betale reklame lisens. så hvis du skal kjøre junior kan du bare skaffe sponsor uten å betale noe avgift for å ha det på bilen. Siter Volvo 940 TiC stv 97` Bmw 525 90` http://www.bilforumet.no/5-serien/186658-525-e34-prosjekt-tr-d.html Volvo 240 gl 81` ( X ambasadebil) *solgt* bilcross: volvo 240, b23-83` *solgt* opel kadett ,b23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hvis jeg ikke tar helt feil, så er det ny regel i år, slik at junior slipper å betale reklame lisens. så hvis du skal kjøre junior kan du bare skaffe sponsor uten å betale noe avgift for å ha det på bilen. det står det ingen ting om i boka så alle som skal ha reklame på bila sine må ha reklamelisens.. har man reklame på bila sine og kommer på løp uten lisens må du teipe over reklamen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hvis jeg ikke tar helt feil, så er det ny regel i år, slik at junior slipper å betale reklame lisens. så hvis du skal kjøre junior kan du bare skaffe sponsor uten å betale noe avgift for å ha det på bilen. hvor har du fått det fra da?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 jeg og har hørt det med at juniorer kan ha reklame på bilen uten å ha lisensen. nytt i år... men om det er sant er en annen ting. fikk hvertfall høre det fra ei som var på den kongressen eller hva det kalles.... Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 det trur jeg ikke stemmer... da hadde det stått i bilsportboka.. alle gyldige regler skal stå i boka, står det ikke i boka så er det ikke å regne med heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Det er jo bare å ta en telefon til Norges Bilsportforbund. Dumt å betale masse penger om man ikke behøver? Nummeret er 23 05 45 00 :web Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg