Gå til innhold

Nybegynner i bilcross!

Ranger emnet

Kriss

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt og starte med bilcross, hvor mye koster det og "bygge" opp bilen slik at den blir godkjent? jeg har skaffa en ford sierra 2.0L stv. hvor mye tror dere det vil komme på tilsammen alt? om jeg bygger bur selv.

Håper på positive svar:)

1982 - Volvo 360 (Vinterbil)

1984 - Peugeot 505 Turbo (2stk)

1989 - Volvo 740 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kriss... om du bygger alt selv og du får tak i ting så billig som du klare så kan du vel komme rundt 6-7 tusen på å bygge den opp... min bygde svigerbror og den har ikke kostet han mer enn 5500 ca å bygge opp..

bur finner du på http://www.pedersen-racing.no eller http://www.kollevold.no

begge selger også FIA godkjent kjøre utstyr og alt av tilbehør til bilen..

noe mer du lurer på så får du nok fort svar:D

Mvh Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt og starte med bilcross, hvor mye koster det og "bygge" opp bilen slik at den blir godkjent? jeg har skaffa en ford sierra 2.0L stv. hvor mye tror dere det vil komme på tilsammen alt? om jeg bygger bur selv.

Håper på positive svar:)

er det deg mongo'n?

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ikke tar helt feil, så er det ny regel i år, slik at junior slipper å betale reklame lisens. så hvis du skal kjøre junior kan du bare skaffe sponsor uten å betale noe avgift for å ha det på bilen.

Volvo 940 TiC stv 97`

Bmw 525 90` http://www.bilforumet.no/5-serien/186658-525-e34-prosjekt-tr-d.html

Volvo 240 gl 81` ( X ambasadebil) *solgt*

bilcross: volvo 240, b23-83` *solgt*

opel kadett ,b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ikke tar helt feil, så er det ny regel i år, slik at junior slipper å betale reklame lisens. så hvis du skal kjøre junior kan du bare skaffe sponsor uten å betale noe avgift for å ha det på bilen.

det står det ingen ting om i boka så alle som skal ha reklame på bila sine må ha reklamelisens..

har man reklame på bila sine og kommer på løp uten lisens må du teipe over reklamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor har du fått det fra da??

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider