Laaars Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hei! Før mener jeg de solgte komplett sett med vinduspakninger med spor til krompyntelister på Rabbitparts.com. Dette finner jeg ikke igjen, og lurer derfor på om det er noen andre nettsider som selger dette? Var vel komplett sett for $800 sånn cirkus. Og er det mulig å oppdrive kromlistene nye? Altså reproduksjon? De har ikke på Volkswarenhaus iallfall. På forhånd takk! :hellothere: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 jo , de har på volkswarenhaus! Kromlistene! Vinduspakningene var det jo de folka på vwvortex.com som hadde ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oey Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 http://www.faroutparts.com har repro-pakninger. komplett sett er vel $891.47 med spor til kromlist. Siter 92 VW Golf III GL 1.8 77 VW Golf I GLS 1.6 (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Faroutparts var det som hadde de ja! Jeg blanda med Rabbitparts. Takker :) Finner ikke kromlistene på Volkswarenhaus? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Ikke gå på golf 1 , men på det andre som står om golf 1 " Technic" eller hva det står! Så går du på dicthungen! Eller er det og pakningene rundt dørene ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Var det ikke sånn at man får tak i kromlistene på Møller da..?Trodde de ble solgt der pr meter eller noe.. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg