Gå til innhold

Pascuelo - Prosjekt Audi Coupè -89

Ranger emnet

Pascuelo

Anbefalte innlegg

Vil først bare si at jeg syns det er lite audi prosjekter i prosjektforumet. Så jeg må vel poste litt om bilen min.

Kjøpte en vraket Audi Coupè for et par måneder siden.

Bilen ette møtet med isbilen (dårlig bilde)

SP_A0248.jpg

Bilen møtte en ganske hard bakende på en isbil på i fjord høst. Begge frontlykter ble knust, grill, panser, frontplate, registerdrev,registerreimdeksel, tverrbjelke,høyre sideskjerm og høyre vange ble skjøvet opp 8 cm.. Det var vel alt..

Skade på høyre forskjerm

CIMG0084.JPG

Så da ble det byttet panser, som er hentet fra en Audi S2. På grunn av mangel på frontplate kunne ikke panseret låses. Bilen ble kjørt ut av verkstedet under en kraftig vind, og panseret ble vrengt over taket på bilen. Da for frontruta. :P

Knust frontrute :P

http://home.c2i.net/w-241460/audi/CIMG0087.JPG

Bilen ble rigget ned og spent opp i jiggen.

jigg2.jpg

07022007.jpg

Laser, vendere, skinner og linjaler blir hengt opp.

jigg3.jpg

Jeg flyttet bilen inn i en annen garasje.

01032007.jpg

Vangen ble jigget ned, samt en liten skade på høyreside. Lykter, frontplater, tverrbjelke og fanger ble montert.

15032007.jpg

Har i senere tid etter litt detektivarbeid funnet ut at bilen har vært stjålet i trondheim og dukket deretter opp i Molde. :P

Det var det hele. Oppdaterer etterhvert.

Håper på gode tilbakemeldinger.

'93 Opel Astra F 2,0i

'85 Ascona C 1,6S

'99 Volvo S80 2,0 20V T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en pen bil:)

Men du må ikke bytte farge på den, dette er den peneste fargen disse bilene er levert med, synes jeg hvertfall:)

Joa.. Synes selv det er en veldig pen farge.. Du vet ikke tilfeldigvis fargekode? :P

'93 Opel Astra F 2,0i

'85 Ascona C 1,6S

'99 Volvo S80 2,0 20V T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...