Gå til innhold

Ny bruktbil importert fra Tyskland, hvilken?

Ranger emnet

Mayhem

Anbefalte innlegg

Saken er sånn at familien kjøpte ny bil i høst, en BMW 230d 2003 modell.. Det har vært mange feil med bilen, og den skal nå leveres tilbkae til forhandler og vi skal velge ny bil som skal importeres til oss fra Tyskland..

Noen som har forslag?

Kriterier er:

- Turbodiesel

- Gått under 100 000km

- Helst stasjonsvogn

- Pris mellom 270-300 000,-

På forhånd takk..;)

(\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature

(O.o) to help him on his way to world domination.

(> <)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota og Honda er stort sett bra biler! Nissan er vel heller ikkeno dorlig bil.. dette er noe jeg ville ha kikket etter vis jeg skulle kjøpe så dyr bil.. kansje ikke akkurat noe status bil akkurat men du får noen hyggeligere verksted besøk i forholdt til mye annet..og siden du har hatt så mye problemer med bmwen så bør du kansje styre unna audi/vw av samma aldersnivå å prisklasse! så slepper du strø salt i såret :)

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mb bilene sluttet å ruste? nyeste jeg har sett var en w211 2004 som det var rust på:( synd for det er jo fine å bra biler..

Og dem eldre 220Cdi motorene har vel hatt litt tull med elektronikken i forhold til 200Cdi?

Får sitere sjefen min..Kjøp Corolla! nøkkelen til det gode liv :) hehe

Han har skrudd i nermere 30år,Å drivd allsidig verksted i 20år

så ligger vel noe i det..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OF: toyota er det beste merket etter min erfaring, familien har vel hatt: Opel rekord, toyota carina, camry, VW passat, Toyota avensis 03 mod, 07 mod kommer i løpet av 1 måned. Og jeg har en Celica. Erfaringen er som følger: aldri feil med toyota, passaten var det mye drit med ass og rekorden var en rusthaug.

ON: Velg biler også med omtanke:

Sjekk hvor stor differansen er mellom hvor mye du betaler og hvor mye den koster i Norge. Grunnen til det er jo selvsagt at du taper minst/tjener mest når du skal selge bilen senere.

Velg kjente merker som selger bra som: Bmw, audi, toyota, VW, honda, opel etc, jeg personlig hadde unngått merker som seat, renault og slike merker som jeg _tror_ selger dårligere senere.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider