andre_b Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 det er vel ikke tilfeldigvis noen som har sideskjørt til en a3, 3 dørs? trenger det sårt! bare ta kontakt om noen har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Så på ebay. Fant denne. Var litt vanskelig å se, men det så ut som om det var originale sideskjørt. Var det eneste jeg kunne finne av originalt, regnet med at det var det du skulle ha? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 vet ikke helt om du mener orginalt eller ikke. jeg skal ha ett nytt sideskjørt til min, for jeg har ødelagt det i vinter! tenkte og bestille fra bsbildeler.. 920.- for ett rieger infinity sideskjørt. http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00056603&vg=9029&vgpath=Varekategorier/499/955/9133/9029 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre_b Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 vet ikke helt hvor mye de på ebay bygger ned men jeg skal se... men uansett, takk for hjelpen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg