al3x Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Ny styling fra Caractere til 07 modellen av TT'n :) Synes den ser utrolig fet ut! Kommer en utgave for cab'n å etterhvert. Så da er det bare å spare opp til ny TT og stylinga :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hehe, i forhold til R8'n ser den bare dum ut... MEN, for og være en TT så er den steintøff, fin styling:) Selv om jeg heller ser at bilen fremhever at det er en TT og ikke en "replica-utgave" av R8:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Synes den var rå!:yummy: Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hehe, i forhold til R8'n ser den bare dum ut... Det gjør den ift vanlige TTen og...Kunne aldri tenkt meg et kit som dette, med ulakkerte "værhår" og bæreposehåndtak på bakluka. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Det gjør den ift vanlige TTen og...Kunne aldri tenkt meg et kit som dette, med ulakkerte "værhår" og bæreposehåndtak på bakluka. Signerer denne Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Lina veldig på r8 ved første øyekast.. Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg