mrZipp0 Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hei, synes det burde være et streetmeet i tr.heim snart med tanke på at sommeren nermer seg. lurer derfor litt på om det er noe oppsluttning rundt noe slikt, og om noen som har litt kontakter innad i bilmiljøet i tr.heim kanskje kan "arangere" noe? :) mvh. Vårkåt trønder. Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Virker som folk begynner å trekke ut av garasjen vaffal :D Var en runde rundtomkring i går mellom elleve og ett, plenty biler rundtomkring :) Dog ingen biler eller personer jeg kjente igjen :p Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Virker som folk begynner å trekke ut av garasjen vaffal :D Var en runde rundtomkring i går mellom elleve og ett, plenty biler rundtomkring :) Dog ingen biler eller personer jeg kjente igjen :p du var ihvertfall ute på bunnpris på sluppen igår ;P pen bil btw:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 du var ihvertfall ute på bunnpris på sluppen igår ;P pen bil btw:) Takk for det :) Var ute og lufta litt i går ja.. Driver og kjører inn motor/venter på map, så blir noen kilometer :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 bilby`n er jo fult av folk da:P hehe bruker å stå der jeg å. som regel 3stk mb 190er:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 bilby`n er jo fult av folk da:Phehe bruker å stå der jeg å. som regel 3stk mb 190er:P er som regel masse folk der ja, men er så jævli trangt;P skulla ha bytta plass til elgseter.. bedre plass, å dessuten så liker jeg ikke tanken på bilbyn hvis de bynner med teknisk ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hehe. statoil på tunga bruker det å være en del å. bruker å være veldig spredt over byen egentli:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Med tanke på tidligere treff/forsøk på treff her i byen, så virker det som mange er redde for å treffe nye folk... Men mye av det kunne vel ha vært unngått hvis det hadde vært en skikkelig bra plass å møtes på jevnlig basis. Har sett at det er flere som møtes på Bilbyen/Biltilsynet, og det er jo egentlig en genial plass.. Lite boliger i nærheten som kan sjeneres av entusiastiske bilstereobyggere og drikke/snop i nærheten for de som er avhengige av det. Eneste som mangler egentlig er en dialog med f.eks Biltilsynet om bruk av plassen på kveldstid/helger. Erfaringsmessig lønner det seg alltid å ha en sådan dialog med "øvrigheten", dette gjelder også politiet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 er som regel masse folk der ja, men er så jævli trangt;P skulla ha bytta plass til elgseter.. bedre plass, å dessuten så liker jeg ikke tanken på bilbyn hvis de bynner med teknisk ;P Hva med å sørge for at bilen din ikke er ei rullende dødsmaskin? ;) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hva med å sørge for at bilen din ikke er ei rullende dødsmaskin? ;) hehe. har ikke noe spes å være redd for jeg. mulig rattet da:P men blir vel noen treff uti mai?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 jau,pleier å henger å¨bilbyn å div i hælgan iallefall moro=) vært moro med et streetmeet igjen å jah=),men ble dårli vær igjen nå da men,her iallefall vetitj kess det er i byn men. Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hadde ikke gjort noe med en lite meet nå nei, er jo lenge siden sist gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Noe som skjer på skjærtorsdag da? Har hørt snakk om tur til Åre. Noen som vet noen mer? Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Hva med å sørge for at bilen din ikke er ei rullende dødsmaskin? ;) den er jo i perfekt stand:) blir ikke akkurat en dødsmaskin fordi om jeg bygger om litt motor da men ;Pp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Noe som skjer på skjærtorsdag da? Har hørt snakk om tur til Åre. Noen som vet noen mer? mange som skal dit jah=),bare ta turen duh å=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg