theopelking Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 var et slags streetmeet igår da på kbs=)mye folk iallefall Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 va et slags streetmeeet,igår da=) på kbs,kom my folk iallefall=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 va et slags streetmeeet,igår da=) på kbs,kom my folk iallefall=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 uppps hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Ingen som har bilder fra kbs da? så noen som for å sprang rundt med kamera iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 mange som skal dit jah=),bare ta turen duh å=) Hørt snakk om kollone, vet du noe om tid på den? Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuz Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 pink-racing.com skal arrangere streetmeet i trondheim 14 april. jeanette driver å fikser med plass nå. mest sannsynelig orkdal hallen.. kommer tilbake til mere info. eller se på http://www.pink-racing.com og på midtnorge Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 bilby`n er jo fult av folk da:Phehe bruker å stå der jeg å. som regel 3stk mb 190er:P 'Det har jeg sett.. flere ganger. 3stk.. er en del ute å kjører du? Skal ute å kjøre i kveld jeg ja. drar ut i 9 tiden.. er bilbyen plassen er.. kom da folk:D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hørt snakk om kollone, vet du noe om tid på den? oppmøte,9 ibuvika å 9 på melhus å for dem som vil tror jeg,men pleier å hope seig opp på bensinstasjonan innover,men så avisa idag,å snuten sku vist vær svært aktiv =/ Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Ingen som har bilder fra kbs da? så noen som for å sprang rundt med kamera iallefall må vell vær nånn som ha det jah,ska sjekka litt=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 'Det har jeg sett.. flere ganger. 3stk.. er en del ute å kjører du?Skal ute å kjøre i kveld jeg ja. drar ut i 9 tiden.. er bilbyen plassen er.. kom da folk:D Åhh! sto du ved en styla golf 3'er i går? på statoil ved bunnpris på bilbyn? var der i min "råe" audi 80 :P Noe liv på bil by'n i kveld da? skal sikkert dit en tur jeg i allefall, med noen venner seff :) rød audi 80 :) fete kapsler med noe crome :P Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Åhh! sto du ved en styla golf 3'er i går? på statoil ved bunnpris på bilbyn? var der i min "råe" audi 80 :P Noe liv på bil by'n i kveld da? skal sikkert dit en tur jeg i allefall, med noen venner seff :) rød audi 80 :) fete kapsler med noe crome :P hmmmm. Var ikke så mye ved statoiln og bunnpris, bare noen turer. sto meste parten bak BT med no Volvo folk.. kjørte du mye bak der eller ? var en Audi 80 som var bak der noen ganger. var ikke der i går kveld.. var i Åfjoren. er bare jeg som har gullfarga 940 med goodyear merke i frontruta som jeg vet om. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 hmmmm. Var ikke så mye ved statoiln og bunnpris, bare noen turer. sto meste parten bak BT med no Volvo folk.. kjørte du mye bak der eller ? var en Audi 80 som var bak der noen ganger. var ikke der i går kveld.. var i Åfjoren. er bare jeg som har gullfarga 940 med goodyear merke i frontruta som jeg vet om. var ikke så mye der jeg heller, men noen runder var jeg, var vel bare jeg som hadde rød 80 der den kvelden, så kan være meg du så.. bilen er helt orginal så litt vanskelig å skille den fra mengden. så ikke frontruten på den som sto der, husker bare at den var lys og strøken. Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 ok. Jeg sto på Bunnprisen - mot staoiln ved en hvit Celica. i 22tiden trur jeg.. jeg sto ikke å jabba me han. men stilte meg en billengde sidenav Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Sitter litt og tenker på tanken. Om en jeng kunne fått igang ett street meet som denne tråd handler om.. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg