kaliber Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 mange verdalinger som kjører kolonne fra verdal til åre skjærtorsdag! partey! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article836910.ece Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^MaG_NuM^ - 85 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hva med denne streiken som er så mye omtalt? Siter Æ kjøre itj fort, æ flyr lavt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 får bare satse på att det ikke blir streik, for jeg skal ha snus:D blir det noe kollonne? Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 dem streike itj åre tru e,sto ikke på lista over plasser dem skulle streike iallefall Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 får bare satse på att det ikke blir streik, for jeg skal ha snus:D blir det noe kollonne? er ikke sikker ossen det blir men blir vell som vi møttes på bensin stasjone innover,får ta det derifra,snuten skal vell dele opp folket regner jeg med=( Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Tipper jeg ruller en tur over jeg også Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 ruller over en tur jeg å :P:) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 ruller over en tur jeg å :P:) det er bra folkeens=) må få ta en titt på forden din da=) e som send sms me dæ for ei lita stund sia,som va int i denj=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Blir det noe kolonne eller? Har lyst og over jeg også, men vet ikke om jeg tørr pga teknisken :P Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Er det mye teknisk? Bilen jeg har kjøpt meg har kappa fjærer, er det noe å bekymmre seg over? Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 spørs ann my det der jah,vet om fler som gikk gjennom med kappa fjærer sist gang,men ble tatt for slitte dekk å sånn,svær vanskli å si=/ Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Ok, tror dessverre jeg holder meg hjemme, da jeg skal på hytta å idag... Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Var det morro? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Tror det var mange som ikke kom seg dit da, siden veien var stengt . Bra jeg ikke tok av sted dit, med sommerdekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg