Kanishi Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Hva kan jeg gjør for at bilen skal bli mest mulig "kul" billigst mulig? me tanke på billig frontleppe, hekkskjørt osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 -Felger, fra 16" og oppover. -Heftig senk. -VR6 frontleppe -Emblem frigrill -Sote vinduer selv -Lakkere baklyktene Rød/Hvit Under 6000kr. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Under 6000kr. Særlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Særlig... Vel... Har gjort akkurat det samme selv. Så det vet vel jeg ganske godt.. :deng Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 kjøpte felger brukt da? :o ble litt lite det der imo :P hvis man kjøper alle delene brukt så vil man kan ende opp med en pris rundt 6ooo kr. ha heller 8000 kr klar i lommeboka du. Spørs hva du prioriterer mest. Velg ut felger først og senking deretter så går du etter den stilen..hvis du skjønte:p det ville jeg gjort :D Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg