Gå til innhold

OleOpel's place

Ranger emnet

oleopel

Anbefalte innlegg

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den liker eg jekla godt så sleng ut noen bilder av den ja:D av motor rom og inni bilen osv...må ha noe fint å se på:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry folkens, har ikke fått med meg at det var kommet nye innleg her jeg:(

har vel ikke skjed stort, fått på framskjermene og begynt med bredera, men fikk ikke lim denne uka, så rikk ikke begynt å feste de.

bilder sån den står...

DSC01110.jpg

DSC01111.jpg

DSC01113.jpg

klovn: skal fikse bilder av den jeg vettu;)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh flotte bilder:D ser det er,kromlister rundt hjulbuer osv...kordan er dem på kanalen helt oppe med dørlinja? for kjøpte inn 9 m med kromlist fra bilextra her en dag eg tenkte å kleise på:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og kor mye e den grønne cupen din senka fremme? vilken dekk dim er det fremme? min ser så høg ut med 60mm fremme..lyst på 80 eller 85 ellernoe....hmmm

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke hvor breie de listene er jeg men..

fins kun en type senk som senker skikelig;) og det er kappa fjører, har aldri kjørt med noe annet på kadett c... da alle disse gokjente senkesetta er for høye:(

hehe ja enig i den:P men du vet det er en sånn dings som går ned mot fjørskåla fremme som pleier å være en sånn gummi knott i på tuppen, sånn dempegummi om man skal bunne,,pleier du å kappe dei lengre opp vist du skal ha den jekla lav med kappa fjære fks?

vist du skjønnte ka eg mente

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulebollen: takker:) satt bredda stålfelger på den ja,7"13"

Einart : skjønner hva du mener, har aldri rørt den nei, skal ikke vere noe lavere fremme en denne, for det er nesten ikke noe mere å gå på bak før akslingen ligger på, så senker en mere fremme så får en jo stuk på bilen og det håper jeg vi kan ligge igjen på 70-80 tallet;) hehe

en bil skal vere rett eller lavere bak;)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulebollen: takker:) satt bredda stålfelger på den ja,7"13"

Einart : skjønner hva du mener, har aldri rørt den nei, skal ikke vere noe lavere fremme en denne, for det er nesten ikke noe mere å gå på bak før akslingen ligger på, så senker en mere fremme så får en jo stuk på bilen og det håper jeg vi kan ligge igjen på 70-80 tallet;) hehe

en bil skal vere rett eller lavere bak;)

okå, hehe ja min er vertfall lavere bak en fremme

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider