asona_er_best Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Morn Ole, du kunne ikke lagt ut noen bilder av den grønne coupè'n med bredda sr felger, den som var nesten sånn kawasakigrønn og dønn strøken.. hadde bilder av den på gamle pc'n min som jeg ikke får igang igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 den liker eg jekla godt så sleng ut noen bilder av den ja:D av motor rom og inni bilen osv...må ha noe fint å se på:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aasbjørg Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Noe Fram gang på den som skal bli hvit da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 sorry folkens, har ikke fått med meg at det var kommet nye innleg her jeg:( har vel ikke skjed stort, fått på framskjermene og begynt med bredera, men fikk ikke lim denne uka, så rikk ikke begynt å feste de. bilder sån den står... klovn: skal fikse bilder av den jeg vettu;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 bilder jeg har tatt denne bilen står gjemt bort, er heisa bak får å få den inn/ut av forskjelige lager oppigjenom tidene, står på orginale hjul da de felga på bildene er solgt:( Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 bilder jeg har finni på nettet noen som har tat bildet av trofet jeg fikk for bilen, hehe to av bildene jeg fikk på mail ved handel Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 ooh flotte bilder:D ser det er,kromlister rundt hjulbuer osv...kordan er dem på kanalen helt oppe med dørlinja? for kjøpte inn 9 m med kromlist fra bilextra her en dag eg tenkte å kleise på:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 ja og kor mye e den grønne cupen din senka fremme? vilken dekk dim er det fremme? min ser så høg ut med 60mm fremme..lyst på 80 eller 85 ellernoe....hmmm Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 veit ikke hvor breie de listene er jeg men.. fins kun en type senk som senker skikelig;) og det er kappa fjører, har aldri kjørt med noe annet på kadett c... da alle disse gokjente senkesetta er for høye:( Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Grom den grønne kadetten! Bredda stålfelga du har på? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 veit ikke hvor breie de listene er jeg men.. fins kun en type senk som senker skikelig;) og det er kappa fjører, har aldri kjørt med noe annet på kadett c... da alle disse gokjente senkesetta er for høye:( hehe ja enig i den:P men du vet det er en sånn dings som går ned mot fjørskåla fremme som pleier å være en sånn gummi knott i på tuppen, sånn dempegummi om man skal bunne,,pleier du å kappe dei lengre opp vist du skal ha den jekla lav med kappa fjære fks? vist du skjønnte ka eg mente Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Skulebollen: takker:) satt bredda stålfelger på den ja,7"13" Einart : skjønner hva du mener, har aldri rørt den nei, skal ikke vere noe lavere fremme en denne, for det er nesten ikke noe mere å gå på bak før akslingen ligger på, så senker en mere fremme så får en jo stuk på bilen og det håper jeg vi kan ligge igjen på 70-80 tallet;) hehe en bil skal vere rett eller lavere bak;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Vanvittig fin den SR'n!! Du har den enda eller? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 takker:) jau;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Skulebollen: takker:) satt bredda stålfelger på den ja,7"13" Einart : skjønner hva du mener, har aldri rørt den nei, skal ikke vere noe lavere fremme en denne, for det er nesten ikke noe mere å gå på bak før akslingen ligger på, så senker en mere fremme så får en jo stuk på bilen og det håper jeg vi kan ligge igjen på 70-80 tallet;) hehe en bil skal vere rett eller lavere bak;) okå, hehe ja min er vertfall lavere bak en fremme Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg