Gå til innhold

OleOpel's place

Ranger emnet

oleopel

Anbefalte innlegg

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klovn: har ikke sett gate bilen hans, coupen har han hatt noen år nå så den har jeg vert å titta på mange ganger.

Øvrekleiv'n: har ingen frist på når den skal vere ferdig, men hadde jo håpet på å fåt crusa lit med den til sommeren

SR'N skal stå der i mange mange år...

har nemlig bestemt meg for å fikse den helt opp når alt annet er ferdig;) så det kan bli en stund til, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hørte om det der, hehe

gamle opler kom ikke med blinklys på skjermen og de hade heller ikke speil på pasasjer siden, dette er ettermontert her i landet, kunne få speiler på begge sider i utlandet oxo, men var svert skjeldent.

corsa b, vectra b, omega b osv osv kom med blinklys orginalt, de føre det har det ikke, speil på pasasjer siden usker jeg ikke skilet på, men mener å ha sett omega a uten i utlandet, så si rundt 90 da

aha! så det er sikkert grunnen til at eg har sett så jekli mangen utenlandske kadetter osv uten sideblink! hmmm... hehe hadde aldri borra hull sjøl i den grønne kadetten din om det var min heller.... har noen sagt i fra til deg før om det foresten? fks bt eller snuten/ eu godkjenning osv ?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta hadde blit tøft trur jeg, men måtte ha flyttet senteret da, bare synd det er 5 bolt:(

7,5" 17" stålfelg:)

DSC01196.jpg

snudd den

DSC01198.jpg

DSC01197.jpg

ellesrs så er panseret påbegynt, det var ju bulkfritt helt til jeg "bare" skulle fikse litt, endte med at jeg fikk to store fuglebad i det:(

DSC01190.jpg

DSC01199.jpg

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider