oleopel Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 en ting til: skjermbredda biler skal ha felger med kant og ikke sånne som det der, ser jo ufatlig dumt ut, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 ja og masse senk:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Er nok tett og go den døra der... Likte ikkje akkurat bilen ellers eg. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 ja den blei litt for to fast to furious :P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 du oleopel? du har tilfeldigvis ikke lyst på ett kadett c karosseri som er ganske fraplukka i fra hverandre... alle ruter og pakkninger som er brukenes skal eg ha sjøl, + frontplate,bakplate... synst litt synd i den om den havner på vraken:S så da blir det å utnytte mest av deler som mulig,,,dempertårn fks...hjulbuer bak..kappe av tak, tank osv osv... ellers har eg litt org interiør fra den...som eg ikkje treng..framseter,baksete(må trekkes på nytt)solskygger,speil osv...hehe...eller kansje du har nok av kadetter:P? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 jeg får aldri nokk kadetter, men kan ikke dra til bergen for å hente et skall, det tar seg ligsom ikke helt ut, hehe men vis den er så ille bra så skjønner jeg ikke hvorfor den har endt opp som delebil? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 skallet står foresten i sogn og fjordane fylke:) hehe..men er vell kansje like langt fra deg som til bergen? planen var å sette den i stand og...lite penger hadde jeg og etter eg fikk kadetten eg har nå på veien..,ny frontrute og alle pakninger måtte skaffes osv og mye rustsveising må til...men men..fant en del rust i gulv osv.og har egentli ikke noe plass å ha den innen dørs heller:S tenkte vist du ville bruke den som bilcross bile eller gi den ett nytt liv igjen,,,,så har eg solgt litt deler og fra den da.. hadde jeg bare hatt en garasje å hatt den i og sandblåst hele skallet og montert alt som trengst igjen hadde den vell fått komt på veien igjen....men nå blir det å pusse opp alle deler fra den og få dem strøkne, forstillingen blir å bygge om til 1600/gte forstilling osv osv osv.. jaja..er bare å skrike ut om du er intresert.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 http://www.rallycrossradio.no/index.php?option=com_content&task=view&id=317&Itemid=2 gjør sånn for ole jeg.. her har dere no å lese på=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 jasså ja, hehe din klovn:) har jaggu meg fått gjort litt i dag gitt:) pelte ned den ene blå coup døra som jeg skulle ha på fører siden, men det viste seg å bare vere møk:( så da tokk jeg å customiserte ei sedan dør;) sån så er det bare tilpassing igjen vola, ferdig bare ta den med på jobben og slipe sveis og ta rusta i bunn, er heldig vis ikke rusten invendig;) skulle ha lakert invendig i dag, men fikk ikke lakk bare hatt på sån, hmm husker ikke hva det het jeg nå hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Var litt forskjell på dørkarmane ja, men du fikk det til du gitt...! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullet_240z Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Fin bil-park du har der, har i siste tiden fått veldig sansen for gamle kadett'er. Tenkte jeg skulle tipse om en grei nett side jeg kom over, en kar på østlandet som selger ufattelig billig glassfiber panser, skjermer, dører osv til bla. Kadett C Front spoiler til 300kr!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullet_240z Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Var kanskje en ide å få med linken: http://www.runehansenmotorsport.com/photo_album13.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 ka slags bredder er det du har bak på coupe'n? rå bil forresten! Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 hehe, er den svensk? vet jeg har sett den før, men husker ikke hvor ja den er svensk var på blocket.se....... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Øvrekleiv'n ja er noen cm forkjeld på de rammene gitt og jaggu fikk jeg det til, hehe. Bullet_240z takker for det du:) ja har sett sia hannes 8men takker for det;)) galant det er GT/E bredere tanks;) Ascona-B-Power ja var det jeg mente se:) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg