Blast_off Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Hei... Har bedrevet en del rustsveising på bilen min nå, og bilen har stått inne en stund. Tenkte jeg kunne smøre på noe tectyl under den nå som den er helt tørr. Hva er anbefalt fremgangsmåte? Pusse lett over med et grovt sandpapir og børste over med en børste eller lignende? all løs tectyl er fjernet så bilen er helt klar til behandling. Hva tectyl anbefaler dere? merke? sprayboks, sprøyte eller påføring med pensel? Håper på svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Du bør ikke ha tektyl på bart metall, hvis det var det du mente. Hiv på et bra rustmiddel før det. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Du bør ikke ha tektyl på bart metall, hvis det var det du mente. Hiv på et bra rustmiddel før det. Ikke noe bart metall nei, alt er behandlet og klar til tectyl... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Bare et spørsmål siden det er snakk om understellsbehandling.. Når jeg sender bilen min til understellsbehandling, hva gjør de om de finner rust? Bare sprøyter over det og later som de ikke så det? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 prøv med rust bullit:D er visst bra:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 kan jo ikke bruke det over gammel tektyl....Ingen som har noen tips til spørsmålene mine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg