Rekord 2,2i Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 ja er noen små sånne flekker å sånt på ene sierran min so tenkte bare å kline på brunox, er det noe hjelp i detta stoffet? noen som har testa det ut? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Veldig fornøyd med det jeg i allefall. Brukte det på prosjektet mitt. Gjør ordentlig grunnarbeid først bare. Mvh Finni. Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 fornøyd med det jeg og, grunn arbeidet er veldigt viktigt når du bruker det. Men jeg har gått over til wurth rust stopper nå. dyrt men ,skal fungere mye bedre har jeg fått høre, jeg kan nesten tippe disse stoffene fungerer helt likt, men folk gjør grunnjobben ulike, derfor forsjellige resultater wurth blir brukt av mest fagutlærte, som gjør grunn jobben litt bedre en "amatør" . Defor kansje wurth har kommet bedre ut på folke munnen, men uansett, gå for wurth, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jeg er ikke fornøyd! All rust har kommet tilbake. Men det tror jeg er som en sa i prosjekt tråden min at det ikke ble overlakka med 2k. lakk. Se prosjektråden min. Jeg trodde at brunox (epoxy) skulle være luftett jeg. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 ja eg fikk samme problemet...strøk over med brunow på en bakluke og trodde dette var beskytta og at det ikkje var hastverk med lakk/primer men det kom jo rust som bare juling tilbake i løpet av noen dager! så ALT måtte taes på nytt..grunnet med brunox og lå på en vanntett primer oppå etterpå..og det ser like fint ut enno! brunox funker sikkert fint! men for all del sprøyt over noe lufttett/vanntett så raskt brunoxen er gjennomherda Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 brunox sasmmenlikna me hammerite da? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hammerite reagerer vel med vanlig lakk? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Stemmer det.. pga silikon i hammerite`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hadde ikkje tenkt å lakke over hammeriten da men vil den reagere med den lakken som er på bilen fra før også? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Kjøp Corroless Rust Killer, det er et veldig bra middel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Wurth rustomvandler! Slik ser flasken ut Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 tok å bestilte en slik pakke fra ferromax eg sånn pakke me alt so får testa det da i det minste, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Kjøp Corroless Rust Killer, det er et veldig bra middel. er det faen meg ikke! værste jeg har vært borti. kommer tilbake med en gang.. lellom man lakker over. prøv rust bullit.. skal prøve det snart. er viss veldig bra:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg