Gå til innhold

Jan-Roger's 2001 TQ "B7 RS4"

Ranger emnet

Crazytaxi

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er supert. Har litt planer om ombygging til RS4 selv:)

Lykke til ;) Etter det jeg har hørt, får du ikke lenger kjøpt RS4 karosseri-deler uten et chassinummer fra en RS4.. og delene er DYRE, jan-roger snakket på at han hadde brukt nærmere 100.000 i karosserideler.. og han betaler nok ikke fullpris heller..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ;) Etter det jeg har hørt, får du ikke lenger kjøpt RS4 karosseri-deler uten et chassinummer fra en RS4.. og delene er DYRE, jan-roger snakket på at han hadde brukt nærmere 100.000 i karosserideler.. og han betaler nok ikke fullpris heller..

Hehe, regner ikke at det skal bli noe billig prosjekt heller, men hadde blitt tøfft:)

Jobber på Norsk Bildelsenter så det hjelper nok litt. Bestilte meg en 2005 A4 fra tyskland som kanskje kommer denne uken. Blir nok å kjøre litt orginalt, men jeg sprekker vel om ikke lenge.

Fint om du fikser noen bilder og mer info til inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, regner ikke at det skal bli noe billig prosjekt heller, men hadde blitt tøfft:)

Jobber på Norsk Bildelsenter så det hjelper nok litt. Bestilte meg en 2005 A4 fra tyskland som kanskje kommer denne uken. Blir nok å kjøre litt orginalt, men jeg sprekker vel om ikke lenge.

Fint om du fikser noen bilder og mer info til inspirasjon.

det blir nok uansett billigere enn jan rogers prosjekt, da han tross alt bygger om fra 2001- til 2007 mod karosseri :D rakk ikke oppom i dag, men tar det på formiddagen i morgen.

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppom og kikket i stad, og jeg sier bare...

GOD DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jan Roger var dessverre ikke å treffe, da han var ute til lunch, men skal ta med meg kameraet og stikke opp senere i dag, og knipse et par bilder av bilen... GLED DERE!

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...