NickyDick Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Mulig repost,men... I'll take my chances! http://www.youtube.com/watch?v=fTe8VDB40WA :respect Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 FYTTI, d hadde eg aldri trodd sku gå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 det var litt spinnvilt må eg si, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hehe sjukt:) enda mer moro er det at den nye V12 dieselen som kommer i audi q7 har enda 250nm mer:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Dette er repost så det synger etter:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Den eneste grunnen til at bilen klarte å dra flyet er at den har lavserie girkasse. Hadde den hatt "normal" girutveksling ville ikke engang en lastebilmotor på 2000nm klart det. En lavserie girkasse mangedobler dreiemomentet ut på hjulene, så mest sansynlig ville en motor med bare halvparten av dreiemomentet klart den bragden der. Men uansett en artig øvelse... Blir egentlig Touragen levert med lavserie girkasse originalt? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Dette er repost så det synger etter:) Hehe! Ok. Har bare ikke sett det før! Lov å prøve seg! :yodude: Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg