darkblue Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Er det kommet noen patches til dette spillet? Bugfixes ect?. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 hvis det er dll fil el. installer directx 9.0 da pleier alt å funke:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Überkongespill!! Kjøpte det originalt når det kom ut, og er fremdeles hekta!! Savner litt andre biler enn porsche da, men men. Man kan ikke få alt!! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Har det org. jeg også... La det inn i går :) Sliter litt med Porsche turbo-cup, etter trimming spinner bilen på alle gira omtrent, umulig å kjøre med :mad: Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Celeborn Har det org. jeg også... La det inn i går :) Sliter litt med Porsche turbo-cup, etter trimming spinner bilen på alle gira omtrent, umulig å kjøre med :mad: Jeg sleit og med den første gangen jeg prøvde. Det hjelper å kjøpe den turboen som kommer litt før, den med litt mindre motor. Syns turbon var arti jeg!:D :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Har prøvd å få tak i NFS 5 i en halv evighet, men umulig å finne en utgave som funker.. :( Noen som veit hvor det går ann å få tak i et ISO image? Jeg har gitt opp alt som heter rip fra DC++ :/ Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Gammel tråd dette........men faktisk, så synest eg porsche 2000 er det beste need for speed spillet som noken gang er kommet!!! KONGE spill!!!!!!! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Er enig jeg! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Er nok det ja, pluss en veldig realistisk trafikk! Husker en gang jeg kom med 911 og blei sperra av en hiace som tuta, var morro å bare legge seg ut og gi bånn gass :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Huska eg kjørte omigjen og om igjen med den hefigaste porchen(huske ikkje i farten ke den heitte) GTR eller noke sånn....... men vertfall. kjørte dagesvis den samme bana. montecarlo 3 eller noke sånn....... bedre og bedre rundetid. fan ei tysk side den gongen og såg rundetider på mange tyskera, og eg hadde faktisk raskere en alle.... fekk søsteren min til å sende tysk mail inn, og dei "hylla" meg opp i skyene og spurte etter min taktikk og alt sånn........... VAr tider det!!! hehe......*mimre mimre* va rått....... kjørte med ratt og pedaler og MANUELT GEAR SELFØLGELIG! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehe Var mest glad i å kjøre de eldre Porsche`ne. Spesielt en trimma 911 2,7RS (70talls bil).Herlig gammel boxer lyd:-) 944turboS var også morsom. Satt som fy på veien:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 eg vart litt irritert på 944 bilene, på grun av turtalsperra, når den slo inn så hakka bilen så jævlig==) elle...... huska ikkje helt korleis de var, men husker eg irriterte meg over det. men for all del... god bil:) men 70tals 911 var gode biler og....... morro å trimme og kjøre sjikkelig aktiv gjennom normandie, og så kjøre carerra 4 i alpene! *ahhhhhhhhh, eg må begynne å spille det igjen* Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 http://www.nfscars.net Har noen nye biler ;);) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Korleis i HELSIKKEN har du fått til det???? (for å sei det mildt)=====) DRIT RÅTT!!! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frederiCO_87 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Har prøvd å få tak i NFS 5 i en halv evighet, men umulig å finne en utgave som funker.. :( Noen som veit hvor det går ann å få tak i et ISO image? Jeg har gitt opp alt som heter rip fra DC++ :/ Det finnes en på piratbay.org tror jeg det var. dette er en bittorrent side så du må ha lastet ned bitcomet for og kunne laste ned filen. Tror faktisk det er orginal setup og ikke ISO.. funker bra den! :) Siter Fuck new model cars, we ridi`n old school. 1983 E28 BMW 518 X1974 VW 1835cc Cal Look X 1989 Peugeot 309XS 1,9 -"Han sa ”Quattro er tingen” å begynte og le, da han dro opp en Audi med sin BMW" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg