jodo Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Er det noen der ute som vet om ligger noen sider ute på nettet med egenvekt for de forskjellige biler? En trenger jo egenvekt for beregning av avgift. Jeg har drevet å "googlet" de forskjellige bilene som jeg har beregnet men det hadde vært mye enklere hvis alle lå en plass....:yummy: Mvh Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 http://www.autoscout.com :) Der finner du også slagvolum, antall hestekrefter osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jodo Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hmm.. Prøvde å finne det under Autoscout men uten hell... Kan du fortelle hvor hen det ligger på Autoscout? På forhånd takk for svar! Driver du mer import eller? Mvh Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Autoscout er en salgsside for kjøretøy, i likhet med Finn, Autodb osv. Dersom du leter deg frem til modellen du lurer på, finner du en masse opplysninger inn på salgsannonsene. Som her; Link til annonse på Autoscout24 :D Jeg driver ikke med import nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg