Gå til innhold

Abs???

Ranger emnet

Wankel-Power

Anbefalte innlegg

sjekket dette og isokontakten var trukken ut bak lysene! airbaglampen slukker men ikke abs nå skal han faenmå få!!! noen tips til hvordan jeg skal gå fram? ga 24000,- for 95mod golf3 1.4L km stand 250000 stikkakslingene er byttet batteri nytt og hjulagrene er nye pluss coil tennledninger osv.sort ser pen ut med hengerfeste... så viser det seg at jeg var dum og ikke merket dette med de lysene før på kvelden og da viser det seg at ikke abs funker! hvor mye koster det og utbredre dette med deler og arbeid? må ha noe konkret og ta han på... så hjelp meg med gode komentarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener det er rundt 6-7oo kr abs føleren.. men du har 4 stk.. kan være greit å kople det til igjen og komme seg på verksted for en diagnose kontroll. Du må ikke bli så stresa på dette da.. er i grunn ikke et så digert problem men skjønner at du blir irritert når selger ikke har gitt deg alle opplysningene.. som sagt plugg i kontakten igjen og sjekk om det er lamper som lyser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener det er rundt 6-7oo kr abs føleren.. men du har 4 stk.. kan være greit å kople det til igjen og komme seg på verksted for en diagnose kontroll. Du må ikke bli så stresa på dette da.. er i grunn ikke et så digert problem men skjønner at du blir irritert når selger ikke har gitt deg alle opplysningene.. som sagt plugg i kontakten igjen og sjekk om det er lamper som lyser..

sjekket dette og isokontakten var trukken ut bak lysene! airbaglampen slukker men ikke abs så må vite ca total kostnadene på dette så jeg kan kofrontere denne mannen sakli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekket dette og isokontakten var trukken ut bak lysene! airbaglampen slukker men ikke abs så må vite ca total kostnadene på dette så jeg kan kofrontere denne mannen sakli

Forran koster føleren 390,- og bak koster den 582 på http://www.norskbildelesenter.no

Men som golftdkgreen sier så koble i kontakten å få tatt å lest av feilkoder om hvilke føler/følere som er gåne:)

Meget kurant å bytte pluss at feilen sletter seg selv når du kjører over 30km/t om jeg ikke husker feil!

Så det blir nok ikke så dyrt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider