turbokano Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 jævla hore upen hadde radar kontroll,76 i 60,2500 i bot,mente selv ikke speedo var over 80,skulle ikke vært mere enn rundt ca 70 da,men baaaah!! fy faen å sure penger,på jobb å har dårlig tid så får en slikt i fleisen. den jævla panserlespa av ei horet0s klarte til å med å få slengt ut" ha en fortsatt god dag". da tente jeg,. noen som har lista over priser på fartsovertredelser? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Hehe, så du ble bøsta, turbokano? Så de stod rett utenfor verkstedet hos oss med radarn. Stod der jævlig lenge også, 10 tia til litt over 1400. Bad luck, dude! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 ja blei bøsta,gidderke kjøre til streetmeet på lørdag nå vaffal,kjøpte ny sub å i går,så skralt med penger. hadde max uflaks, noen på jobb visste om kontrollen,men gidde si no til meg før jeg drar til vågsbygda å tilbake? neeeeida..:( Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Slutt og klag. Jeg delte opp en bot igår på 4000, folka på SiS er greie sånn. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 älle bøter er sure penger,vill ikke sponse staten med penger som ender opp i lomma hos en eller anen utlending.men.,skulle gjerne set på en sånn over sikt hva forskjellig fart gir i bøter,.ingen som vet om en slik?? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by turbokano noen som har lista over priser på fartsovertredelser? Rett fra Norges lover: når fartsgrense på stedet er 60 km/t eller lavere, og fartsoverskridelsen er: tom 5km/t - 500,- tom 10km/t - 1100,- tom 15km/t - 1800,- tom 20 km/t - 2500,- tom 25 km/t - 4000,- når fartsgrense på stedet er 70 km/t eller høyere, og fartsoverskridelsen er: tom 5km/t - 500,- tom 10km/t - 1000,- tom 15km/t - 1700,- tom 20 km/t - 2300,- tom 25 km/t - 3000,- tom 30km/t - 4000,- tom 35km/t - 5000,- Slik :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 2500 kr, er ganske mye penger for oss som ikke bor hos mamma og snylter. RDL. Fikk strømregning idag på 1700, som mer eller mindre ruinerte resten av mnd. I andre ord: uforventede økonomiske utgifter suger! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 1kmt fra 1800 da:rolleyes: Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Dr_S Slutt og klag. Jeg delte opp en bot igår på 4000, folka på SiS er greie sånn. :) Og jeg har bare 18k i ubetalte bøter for diverse trafikkforhold.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jeg har nettopp betalt ned mine bøter, så nå er det ut på veien og på an igjen snart tenker jeg :) Surt å få mange bøter på en gang:\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by turbokano jævla hore upen hadde radar kontroll,76 i 60,2500 i bot,mente selv ikke speedo var over 80,skulle ikke vært mere enn rundt ca 70 da,men baaaah!! fy faen å sure penger,på jobb å har dårlig tid så får en slikt i fleisen. den jævla panserlespa av ei horet0s klarte til å med å få slengt ut" ha en fortsatt god dag". da tente jeg,. noen som har lista over priser på fartsovertredelser? Hvor ble du tatt?? Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Ascona Og jeg har bare 18k i ubetalte bøter for diverse trafikkforhold.. Du vil med andre ord ikke like det nye greiene med prikker osv :D :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Synes prikksystemet er bra. Da får de som ikke er observange en smekk på pungen :) Har unngått endel bøter bare ved å bruke hue og følge med når jeg kjører. De som får mange bøter får komme til meg på kurs, tar 2998,- for et dagskurs inkl. 2 timer med kjøring i oslo sentrum og praktisk eksamen + en oversikt over alle fotoboksene i Øst og Sør-Norge....:D Har bare fått 4 bøter de to åra jeg har kjørt, og det er parkeringsbøter. Men rdl som sier at 2500,- ikke er penger, hva med å ordne en leilighet til han, med strømutgifter, telefonutgifter +++ i tillegg til bilutgiftene? Og sist men ikke minst, når man bor for seg sjæl får man ikke lommepenger av mor og far lenger... buhu... Ikke engang penger til lørdagsgodt :( Hyllest til de ekte mannfolka som klarer seg sjæl! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by CrZy_T Du vil med andre ord ikke like det nye greiene med prikker osv :D :D Det er måten å si det på.. Men mister jeg lappen kjører jeg bare uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 har nok unngått mang en farts kontroll, men blitt hekta to ganger på 4 år.... totalt betalt 4600 i farts bøter.... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg