Gå til innhold

76 i 60 sona

Ranger emnet

turbokano

Anbefalte innlegg

jævla hore upen hadde radar kontroll,76 i 60,2500 i bot,mente selv ikke speedo var over 80,skulle ikke vært mere enn rundt ca 70 da,men baaaah!! fy faen å sure penger,på jobb å har dårlig tid så får en slikt i fleisen. den jævla panserlespa av ei horet0s klarte til å med å få slengt ut" ha en fortsatt god dag". da tente jeg,. noen som har lista over priser på fartsovertredelser?

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

noen som har lista over priser på fartsovertredelser?

Rett fra Norges lover:

når fartsgrense på stedet er 60 km/t eller lavere, og fartsoverskridelsen er:

tom 5km/t - 500,-

tom 10km/t - 1100,-

tom 15km/t - 1800,-

tom 20 km/t - 2500,-

tom 25 km/t - 4000,-

når fartsgrense på stedet er 70 km/t eller høyere, og fartsoverskridelsen er:

tom 5km/t - 500,-

tom 10km/t - 1000,-

tom 15km/t - 1700,-

tom 20 km/t - 2300,-

tom 25 km/t - 3000,-

tom 30km/t - 4000,-

tom 35km/t - 5000,-

Slik :)

Ålgård Gatebilklubb

1970 VW Boble 1302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

jævla hore upen hadde radar kontroll,76 i 60,2500 i bot,mente selv ikke speedo var over 80,skulle ikke vært mere enn rundt ca 70 da,men baaaah!! fy faen å sure penger,på jobb å har dårlig tid så får en slikt i fleisen. den jævla panserlespa av ei horet0s klarte til å med å få slengt ut" ha en fortsatt god dag". da tente jeg,. noen som har lista over priser på fartsovertredelser?

Hvor ble du tatt??

BMWCCN avd. Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes prikksystemet er bra. Da får de som ikke er observange en smekk på pungen :) Har unngått endel bøter bare ved å bruke hue og følge med når jeg kjører. De som får mange bøter får komme til meg på kurs, tar 2998,- for et dagskurs inkl. 2 timer med kjøring i oslo sentrum og praktisk eksamen + en oversikt over alle fotoboksene i Øst og Sør-Norge....:D

Har bare fått 4 bøter de to åra jeg har kjørt, og det er parkeringsbøter. Men rdl som sier at 2500,- ikke er penger, hva med å ordne en leilighet til han, med strømutgifter, telefonutgifter +++ i tillegg til bilutgiftene? Og sist men ikke minst, når man bor for seg sjæl får man ikke lommepenger av mor og far lenger... buhu... Ikke engang penger til lørdagsgodt :(

Hyllest til de ekte mannfolka som klarer seg sjæl!

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider