vwgolf2 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hvis jeg bare skal gi den ett puss bak, så trykker jeg spaken bare inn 2 ganger etter hverandre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik "C-nøkkel"? Er for å justere coiloveren på bilen.. Trenger sterkt å høyne den, kommer ikke inn i gården pga. bunnfatet kommer neri bakken.. Og idag klikka bossbilen fordi litt av gården vår er lovpålagt til å brukes som offentlig snuplass; og jeg sperra tydeligvis veien for den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik "C-nøkkel"? Er for å justere coiloveren på bilen.. Trenger sterkt å høyne den, kommer ikke inn i gården pga. bunnfatet kommer neri bakken.. Og idag klikka bossbilen fordi litt av gården vår er lovpålagt til å brukes som offentlig snuplass; og jeg sperra tydeligvis veien for den :P Hehe.. Utrolig bra :D Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Slags bensin fyller dere? Fikk beskjed av selger om å bruke blyfri98 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Slags bensin fyller dere? Fikk beskjed av selger om å bruke blyfri98 :) Eg har hørt om mange som har biler (ikke Corrado nødvendigvis) som går helt dødt på blyfri 95, men på blyfri 98 så går de mye bedre, sånn som de skal. Det er mere effekt i hver dråpe blyfri 98, men ikke nødvendigvis den beste for din bil. Eg bruker blyfri 95. Og då går min som den skal, og godt.Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik "C-nøkkel"? Er for å justere coiloveren på bilen.. Trenger sterkt å høyne den, kommer ikke inn i gården pga. bunnfatet kommer neri bakken.. Og idag klikka bossbilen fordi litt av gården vår er lovpålagt til å brukes som offentlig snuplass; og jeg sperra tydeligvis veien for den :P er ikke bilen som er for lav.... men for dårlig gårdsvei... hehe må få ut noen bilder nå snart.... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Ellers.. Et nytt spørsmål; er det noen andre som har borret hull i katalysatoren? Kommer en raslelyd når motoren er på, og fikk opplyst av selger at den tidligere eieren gjorde det.. Noen ideer hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Gratulerer med ny bil da! Katalysator er det ikke borret hull i men staket gjennom så innmaten er fjernet, i tilfelle du ikke fikk med deg det. Grunnen til at den lager slik tikke lyd er at den sitter så nær motoren at du hører de seperate smellene slå i hulrommet som er i kat'n. Coiloverne kan du bare skru mens de står på bilen. Bare vask de og bad de i WD-40. Gjengene skal være forholdsvis fine på coiloverne dine. De kunne iallefall skrus bak. Kon filteret kan du bare sette der den originale luftboksen står. Bare behold underdelen da det er lagt noen ekstra luftrør inn i den fra grillen og frontfangeren. Du trenger vel egentlig en plastikk eller metall overgang fra slangen som ligger der men vi monterte bare filteret rett på siden slangen er ganske hard. Ble tett så vi tok det for go' fisk. Merket faktisk litt respons fra det!:) Joachim skulle egentlig si at du kunne få med det vi hadde brukt for et par hundrelapper(siden filteret var mitt). Anyway, et par bilder: Ikke kjipeste regnr i nabolaget!:D Her ser du filteret på venstre side. Mvh Andreas Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Kommer et par bilder til i morgen :) Det første som blir gjort er vel å skifte ut baklyktene med noen rød/klare som er på tilbud for 2k på autospar :) Next stop er vel grill + lyktlist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Har du tatt av leppen? Hvorfor? Grillen er jo tøff da, den er jo ganske unik óg. Skal være flink for å finne en corrado med lik grill!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Tok av leppen foreløpig fordi jeg kommer borti alt som ikke er flatt på veien :P Nja.. får se.. men du har fått pm forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 PM svart!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Noen som vet om et verksted i Stavanger området som kunne heist og justert forstilling for mindre enn 2000,-? (Fjetland og Toyota skulle ha 2k...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg