RøD gti Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 plages med at bilen stopper til tider og når jeg da prøver å starte den kan jeg file på startern i lang tid før jeg får start.. og når man får start lukter det bensin, det som er litt rart er at den starter fint når den er kald.. virker som den av og til ikke vil gå "skikkelig" på turtall:( har skiftet plugger, pluggledninger, fordelerlokk, rotor, eldel på tenningslås.. er det noen andre som har vært borti det hær? hadde vært supert med litt hjelp.. er foresten en golf 3, 1995mod, 2.0i 8v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wankel-Power Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 coil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hallgiver og/eller Coil vil jeg tippe... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RøD gti Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hallgiver og/eller Coil vil jeg tippe... takk takk, skal prøve dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg